Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیمئونه: از تساوی برابر رئال، اصلا راضی نیستم

© REUTERS / Sergio PerezТренер "Атлетико Мадрид" Диего Симеоне на матче "Ливерпуль" - "Атлетико Мадрид" в Мадриде
Тренер Атлетико Мадрид Диего Симеоне на матче Ливерпуль - Атлетико Мадрид в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
عضو شوید
سرمربی تیم اتلتیکومادرید از تساوی خانگی شاگردانش برابر رئال مادرید در دیداری که تا دقیقه 88 آن برنده بودند، اصلاً راضی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکومادرید یکشنبه در هفته بیست و ششم لالیگا برابر رئال مادرید یک بر یک مساوی کرد و دو امتیاز مهم را از دست داد.

اتلتیکو مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2021
دوئل سوارز و بنزما برنده نداشت؛ نتیجه‌ دربی به سود بارسا شد
دیگو سیمئونه، سرمربی تیم صدرنشین لالیگا پس از پایان این باز گفت:«اینکه یک امتیاز این بازی چقدر ارزش دارد به زاویه نگاه‌تان به بازی بستگی دارد. از این نظر که ما در آخرین دقایق گل خوردیم آنهم در حالی که حریف تنها دو موقعیت داشت، این تساوی اتفاقی منفی است، اما جنبه مثبت قضیه هم بازی خوبی است که ما انجام دادیم. ما بازی را تحت کنترل داشتیم، حریف را پرس کردیم و در نیمه اول نمایشی قابل قبول ارائه کردیم».
سیمئونه در ادامه با اشاره به نارضایتی از تساوی این دیدار گفت:«در نیمه دوم هم با همان برنامه کار کردیم و موقعیت‌‌های داشتیم که می‌توانستیم کار حریف را یکسره کنیم. بنابراین نمی‌توانیم بابت نتیجه بازی راضی باشیم، اما من از عملکرد تیمم راضی هستم. البته نباید فراموش کنیم که حریف‌مان تیمی است که کلی بازیکن بزرگ دارد که همیشه می‌توانند در دقایق پایانی سرنوشت بازی را عوض کنند».

سرمربی اتلتیکومادرید درباره وضعیت تیمش در لالیگا اظهار کرد:«مردم تصور می کردند با 20 امتیاز اختلاف قهرمان می شدیم. ما مقابل تیم های خیلی قدرتمندی همچون رئال مادرید، بارسلونا و سویا بازی می کنیم. مسیر سختی برای همه خواهد بود و می خواهیم نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم».

اتلتیکومادرید در شبی که تا دقایق پایانی از رئال مادرید پیش بود، در نهایت به تساوی 1-1 در دربی مادرید بسنده کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала