ناو هواپیمابر نیروی دریایی امریکا وارد دریای مدیترانه شد

© AFP 2023 / Rob Gastonناو هواپیمابر نیروی دریایی امریکا وارد دریای مدیترانه شد
ناو هواپیمابر نیروی دریایی امریکا وارد دریای مدیترانه شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
عضو شوید
ناو هواپیمابر هسته ای «دوایت آیزنهاور» نیروی دریایی امریکا با گذشتن از تنگه جبل الطارق، در 8 مارچ وارد دریای مدیترانه شد.
شبیه سازی یورش به ناو هواپیمابر امریکایی از سوی چین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2021
شبیه سازی یورش به ناو هواپیمابر امریکایی از سوی چین

به گزارش اسپوتنیک، ناوهواپیمابر هسته ای «دوایت آیزنهاور» نیروی دریایی امریکا با گذشتن از تنگه جبل الطارق، در 8 مارچ وارد دریای مدیترانه شده و کاربران رسانه های اجتماعی نگاره ها و ویدیوهای بی شماری از این کشتی ها را در شبکه های اجتماعی به نشر رسانده اند. 

ذکر شده است، که همراه با دوایت آیزنهاور، رزمناو راکتی مونتری، ناوشکن های میتشر و توماس هادنر و کشتی تدارکاتی قطب شمال در دریای مدیترانه دیده شده است.

یک هفته پیش، یک گروه حمله ناو هواپیمابر در اقیانوس اطلس دیده شده بود، جایی که ایالات متحده تمرینات مشترکی را با نیروی دریایی مراکش انجام داد.

فرض بر این بود که کشتی ها از طریق کانال سوئز به خاورمیانه می روند. با این حال، اکنون نسخه ای وجود دارد که ناو هواپیمابر در مدیترانه برای تعامل با کشتی های کشورهای عضو ناتو باقی خواهد ماند.

پیش از این، در 10 فیبروری اشاره شد، که ناوشکن های نیروی دریایی ایالات متحده پورتر و دونالد کوک پس از پایان عملیات مشترک با متحدان و شرکای ناتو، دریای سیاه را ترک کردند. رزمایش مشترک شرکای ناتو 17 روز به طول انجامید.

در تاریخ 2 فیبروری، پیوتر سویتاشوف معاون دریادار رئیس ستاد پیشین ناوگان دریای سیاه نیروی دریایی روسیه، خواستار پاسخگویی به تماس های کشتی های جنگی امریکایی به دریای سیاه شد. وی خاطرنشان کرد: روشهایی وجود دارد که باید از تهدید ناوگان خارجی جلوگیری کند. به طور خاص، ما درباره جنگ الکترونیکی صحبت می کنیم.

یک روزپیش، تصاویری از عبور بمب افکن روسی Su-24 از نزدیک ناوشکن دونالد کوک منتشر شد. سپس ناوگان دریای سیاه روسیه "دریاسالار ماکاروف" به همراه خدمه مجتمع های ضد کشتی ساحلی "باستیون" رزمایش تخریب یک کشتی دشمن شبیه سازی شده را انجام دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала