Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ دورتموند – سویا؛ زنبورها آماده پیچیدن نسخه حذف سویا

© REUTERS / WOLFGANG RATTAYبوروسيا دورتموند
بوروسيا دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
عضو شوید
دورتموند با توجه به برد دیدار رفت مقابل سویا در خانه حریف شانس خوبی برای صعود از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد.

به گزارش اسپوتنیک، امشب از ساعت 12:30 در ورزشگاه زیگنال‌ایدوناپارک، دورتموند میزبان سویا خواهد بود. بازی رفت را در اسپانیا، زنبورها بردند تا شانس‌شان برای صعود از رقیب بیشتر باشد.

جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
ستاره انگلیسی، غایب بزرگ دورتموند برابر سویا

دورتموند

زنبورها بازی رفت را با نتیجه 3 بر 2 به سود خود تمام کردند تا امشب در خانه کار آسان‌تری نسبت به حریف خود در مقابل داشته باشند. دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک برای عبور از سویا کافی است بازنده نباشد.

شاگردان ادین ترزیچ دیدار کلاسیکر آلمان را با نتیجه 4 بر 2 به بایرن مونیخ واگذار کردند آن هم در شرایطی که 2 بر صفر پیش بودند. آنها وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا ندارند و نمی‌خواهند خیلی زود از دور مسابقات خارج شوند.

سویا

شاگردان خولین لوپتگی که در هفته‌های اخیر افت کردند و در لالیگا خطر از دست دادن سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان را حس می‌کنند و در جام حذفی نیز نتوانستند از پیروزی دور رفت دفاع کنند تا بارسلونا فینالیست شود، برای آنکه وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان نداشته باشند همه تلاش خود را خواهند کرد تا شکست دور رفت جبران شود. آنها باید برنده شوند و نیاز به زدن دو گل و حفظ آن تا پایان مسابقه دارند.

آخرین جدال

دیدار رفت در سانچس پیسخوان را دورتموند 3 بر 2 برد. داهود و هالند (2 مرتبه) برای دورتموند و سوسو و دی‌یونگ برای سویا گلزنی کردند.

مصدومان و محرومان

مانوئل آکانجی، جیدن سانچو، مارسل اشملتسر و اکسل ویتسل نمی‌توانند در ترکیب دورتموند قرار بگیرند. یاسین بونو و لوکاس اوکامپوس هم مصدومان سویا هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم

دورتموند: هیتس، موری، جان، هولمس، شولتس، بلینگام، دلانی، داهود، رویس، برانت و هولاند

سویا: واتسلیک، ناواس، کنده، کارلوس، آکونیا، جردن، فرناندو، راکیتیچ، سوسو، النصیری و منیر

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала