Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واینالدوم: ترک آنفیلد مرا ویران خواهد کرد

© REUTERS / JON SUPERSoccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal
Soccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
عضو شوید
جورجینیو واینالدوم هافبک هالندی لیورپول، مدعی شد در صورتی که مجبور به ترک لیورپول شود، ویران خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، جورجینیو واینالدوم هافبک هالندی لیورپول، آخرین فصل قرارداد خود با سرخ‌های آنفیلد را پشت سر می‌گذارد و با نزدیک شدن به پایان فصل شایعات درباره جدایی احتمالی او نیز قوت می‌گیرد.
این بازیکن که تابستان گذشته در رادار بارسلونا قرار داشت، هنوز هم یکی از گزینه‌های کاتالان‌ها محسوب می‌شود و کومان هنوز به این بازیکن با تجربه علاقه‌مند است.
در حالی که تصور می‌شد این بازیکن به جدایی از لیورپول راضی باشد، اما حقیقت این طور نیست و این بازیکن در آخرین گفت‌وگویش مدعی شده که اگر مجبور به ترک لیورپول شود، ویران خواهد شد.

او در این مورد به خبرنگاران گفت:" اگر این اتفاق رخ دهد برایم خیلی دشوار خواهد بود، زیرا باید تیمی را ترک کنم که عاشقش هستم، سال‌ها در آن بازی کرده و لحظات زیادی را اینجا سپری کرده‌ام. همچنین شما نمی دانید چرا این اتفاق رخ داده و در کل اگر لیورپول را ترک کنم ویران خواهم شد."

واینالدوم در حالی این اظهارات را بیان کرده که مورد توجه باشگاه‌های ایتالیایی از جمله اینترمیلان قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала