Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز تنش و جنگ؛ رقابت سنگین دو غول اسپانیا به جذب هالند و آلابا + عکس

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر داوید آلابا
داوید آلابا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
عضو شوید
نشریه اسپانیایی تیتر «آغاز تنش و جنگ» را به روی جلد برد و از رقابت سنگین بارسلونا و رئال مادرید برای جذب «هالند» و «آلابا» نوشت.

به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا رییس تازه برگزیده شدۀ بارسلونا در اولین قدم سعی دارد مسیر داوید آلابا را از سانتیاگو منحرف کند و این بازیکن راهی آبی‌اناری‌ها شود.

داوید آلابا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
نخستین ضربه لاپورتا به رئال مادرید؛ رییس جدید با نماینده «داوید آلابا» دیدار کرد

از سوی دیگر خرید ارلینگ هالند مهاجم 20 ساله بورسیا دورتموند زیر نظر قدرتمندان اسپانیا قرار گرفته و باید دید این مبارزه را چه کسی خواهد برد. رقابت این دو تیم را فقط در زمین دیدیم اما با انتخاب لاپورتا به عنوان رییس جدید باشگاه بارسلونا، رقابت فراتر از زمین مسابقه می رود؛ انتظار می رود که بارسلونا هم وارد مذاکره با ارلینگ هالند و داوید آلابا شود.

آخرین باری که رئال مادرید هنگام مذاکره با یک باشگاه، فشار بارسلونا را احساس کرد، به انتقال نیمار برمی گردد که ساندرو روسل در بازی با فلورنتینو پرز پیروز شد. در همین حال، RAC1 ادعا کرده است که پینی زهوی و فالی رمضانی، وکلای داوید آلابا هفته گذشته با خوان لاپورتا در بارسلونا دیدار کردند.

از شروع کارزارهای انتخاباتی ریاست باشگاه بارسلونا، لاپورتا تلاش کرد تا اسم‌های بازیکنان مد نظرش را به رسانه‌ها فاش نکند تا وضعیت تیم ناپایدار نشود اما همه می دانند که او ارتباط قوی با نمایندگان بازیکنان دارد؛ از جمله پینی زهوی که خبر جدایی آلابا از بایرن مونیخ را اعلام کرده بود.

از سوی هم، مینو رایولا از دیگر نمایندگان آلابا است که با لاپورتا ارتباط خوبی دارد، رایولا که از طریق او، زلاتان ابراهیموویچ به بارسلونا پیوست و حالا می‌تواند برای ارلینگ هالند، وارد مذاکره شود.

View this post on Instagram

A post shared by Diario AS (@diarioas)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала