غوریانی: برای بررسی رخداد جبرئیل باید هیات از کابل بیاید/ قتالی خودش مجرم است + ویدیو 

© Sputnikغوریانی: برای بررسی رخداد جبرئیل باید هیات از کابل بیاید/ قتالی خودش مجرم است + ویدیو 
غوریانی: برای بررسی رخداد جبرئیل باید هیات از کابل بیاید/ قتالی خودش مجرم است + ویدیو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
عضو شوید
حبیب الله غوریانی می گوید، که اگر من مجرم باشم من خودم به زندان می روم و نیاز به لشکر کشی نیست. 
در هشت ساعت یورش نیروهای دولتی بر خانه غوریانی چه گذشت؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2021
در هشت ساعت یورش نیروهای دولتی بر خانه غوریانی چه گذشت؟

به گزارش اسپوتنیک، حبیب الله غوریانی در مراسم جان باختگان یورش نیروهای امنیتی بر منطقه جبرئیل هرات، یکبار دیگر یورش نیروهای امنیتی بر منطقه مسکونی در شهرک جبرئیل هرات را نکوهش و از دولت خواستار فرستادن هیات برای بررسی این رخداد شد. 

او گفت، که والی هرات به هیچ عنوان این رخداد را به شکل درست بررسی نمی کند، چرا که خودش یک طرف قضیه است و مجرم کی جرم خود را افشا می کند. 

او گفت، در هنگام یورش نیروهای امنیتی من به والی گفتم، که یورش را توقف بدهد و من خودم میایم و با او گفت و گو می کنم تا مردم آسیب نبیند و اگر گناهکار بودم، خودم به زندان می روم. 

او افزود، که کسانی که بر ضد دولت شعار می دهند و هزاران نفر مسلح دارند، آنها مسلح مسئول نیستند و گناهی ندارند و تنها من گناهکار هستم. 

یادآوری می کنیم، که در یورش نیروهای امنیتی به رهبر والی هرات بر منطقه مسکونی در شهرک جبرئیل این ولایت با نگهبانان حبیب الله غوریانی بیش از 41 نفر غیر نظامی زخمی و همچنین 4 نفر به شمول چند کودک جان باختند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала