Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نخستین خروجی بارسلونا پس از انتخاب رییس جدید مشخص شد

© AP Photo / Manu FernandezBarcelona's Sergi Roberto, left, challenges for the ball with Roma's Daniele de Rossi during a Champions League quarter-final, first leg soccer match between FC Barcelona and Roma at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 4, 2018
Barcelona's Sergi Roberto, left, challenges for the ball with Roma's Daniele de Rossi during a Champions League quarter-final, first leg soccer match between FC Barcelona and Roma at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
عضو شوید
مقام‌های باشگاه بارسلونا پس از دو از پایان انتخابات این باشگاه، قیمت فروش سرجی روبرتو را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اولویت باشگاه بارسلونا در حال حاضر، تمدید قرارداد بازیکنان اصلی این تیم است که قرارداد شان در پایان فصل به اتمام می‌رسد.

سرجیو روبرتو مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2021
مصدومیت مجدد روبرتو؛ غیبت قطعی مدافع کناری بارسا در برابر پی‌اس‌جی

از همین‌رو، برنامۀ اساسی باشگاه تمدید لیونل مسی است و پس از او بازیکنانی مثل عثمان دمبله، ایلایکس موریبا و اسکار مینگوئزا است. از قرارداد فعلی سرجی روبرتو یک سال و نیم باقی مانده است اما تمدید قرارداد او به نظر کومان و مدیر ورزشی باشگاه وابسته است.

خرید دست باعث شده است تا این بازیکن به نیمکت تبعید شود. مینگوئزا نیز با توجه به چند پسته بودنش در ترکیب نسبت به روبرتو در اولویت است. پیش از این اما سران این باشگاه پیشنهاد 60 میلیون یورویی برای فروش این بازیکن را رد کردند و امسال نیز به مبلغی کمتر از این راضی نخواهند شد.

 به همین خاطر هر باشگاهی که خواهان این بازیکن است، باید برای این بازیکن 60 میلیون یورو بپردازد و سران باشگاه با مبلغی کمتر حاضر به فروش این بازیکن نخواهند بود. قرارداد سرجی روبرتو هم در 2022 به پایان می رسد اما تمدید قرارداد او به نظر مربی باشگاه و همچنین مدیر ورزشی جدید باشگاه بستگی خواهد داشت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала