Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حذف یوونتوس توسط پورتو؛ کریستیانو دیگر بهترین در لیگ قهرمانان نیست

© AP Photo / Antonio CalanniФутболист Криштиану Роналду
Футболист Криштиану Роналду - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2021
عضو شوید
شاگردان آندره‌آ پیرلو با وجود پیروزی در تورین، به دلیل گُل خورده در خانه از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد امروز دو تیم یوونتوس و پورتو، در چهارچوب دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه آلیانز تورین برابر هم قرار گرفتند که پورتو به لطف گُل زده در خانه حریف راهی مرحله بعدی شد و بانوی پیر از گردونه رقابت‌ها حذف شد.


بانوی پیر که در این دیدار به دلیل شکست 1-2 در خانه حریف، نیاز به کامبک داشت، بازی را بهتر آغاز کرد اما غافلگیر شد و در دقیقه 19 داور بازی به دلیل خطای دمیرال بر روی مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم، پنالتی اعلام کرد و اولیویرا موفق شد پنالتی را گُل کند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه 0-1 به سود پورتو به پایان رسید و شاگردان پیرلو با شکست راهی رختکن شدند.

بیانکونری اما تسلیم نشد و در نیمه دوم برای کسب نتیجه وارد زمین شد. در دقیقه 49 از نیمه دوم، فدریکو کیه‌زا یکی از گُل‌ها را جبران کرد و امیدها را به تورین باز گرداند.

در دقیقه 54 بازی، مهدی طارمی به دلیل خطایی که انجام داد، کارت سرخ دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد تا پورتو 36 دقیقه پایانی را ده نفره دنبال کند.

یوونتوس که با 10 نفره شدن پورتو امیدوار به پیروزی شده بود، در دقیقه 63 به گُل دوم دست یافت و باز هم کیه‌زا موفق شد با ضربه سر برای این تیم گُل زنی کند.

در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی در پایان 90 دقیقه با نتیجه 1-2 به سود یوونتوس به پایان رسید اما به دلیل این که این تیم در پرتگال با نتیجه مشابه شکست خورده بود، این دیدار در مجموع دو دیدار رفت و برگشت 3-3 شد و بازی به وقت‌های اضافه رفت.

در نیمه نخست وقت‌های اضافه، یوونتوس تلاش زیادی انجام داد تا به گُل برسد اما ناموفق بود و نیمه نخست وقت‌های بدون گُل به پایان رسید.

در نیمه دوم وقت‌های اضافه و در دقیقه 116 الیویرا موفق شد از روی ضربه ایستگاهی برای تیمش گُلزنی کند و کار یووه را دشوار سازد.


یوونتوس در دقیقه 117 با آدرین رابیو بار دیگر به گُل رسید اما این گُل چاره ساز نبود زیرا یوونتوس به 1 دیگر نیاز داشت تا راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود.
به این ترتیب و با وجود پیروزی 3-2 یوونتوس در 120، پورتو به لطف گُل زده در خانه حریف راهی دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شد و یوونتوس برای سومین سال در مرحله یک‌هشتم نهایی حذف شد.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала