Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی – بارسا؛ عشقی ناپایان و کاملا نمایان + عکس

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2021
عضو شوید
تجربه خوبی ژاوی هرناندز روی نیمکت هدایت تیم السد قطر به خصوص در چند هفته اخیر، او را بیشتر به هدایت بارسا نزدیک کرده است.

به گزارش اسپوتینک؛ ژاوی هرناندز سرمربی السد قطر همیشه آرزویش برای مربیگری بارسلونا را کتمان نمی‌کند و او برای رسیدن به نیمکت هدایت نیوکمپ، قبلاً در مربیگری با تیم قطری قدم‌های بزرگی برداشته و توانسته شش جام با قهرمان قطر کسب نماید.

این تیم با هدایت ژاوی پس از شکست دادن ام صلال 4 بازی مانده به پایان لیگ ستاره‌گان، برای دومین سال متوالی جام قهرمانی را بالای سر برد.

روزهای باشکوه ژاوی در السد او را به عنوان نامزد برجسته جانشینی رونالد کومان در بارسلونا تبدیل کرده، به خصوص با فرم متزلزل کاتالان‌ها که در آستانه حذف از لیگ قهرمانان هستند.

تمام گمانه زنی‌ها نشان می‌دهد اگر غول اسپانیایی تصمیم بگیرد سرمربی فعلی هالندی خود را برکنار کنند ژاوی در حال حاضر مناسب‌ترین مرد برای هدایت بارسا است.

ژاوی در چندین مورد قبلی فاش کرده بود که هدایت بارسلونا یکی از بزرگترین آرزوهای او است، اگرچه او همچنین اظهار داشت که در السد خوشحال است و این باشگاه را یکی از بزرگترین تیم قاره آسیا می‌داند. عنوان لیگ ژاوی گفت: "ما تاریخ جدیدی برای السد ساختیم. خوشحالم که برای اولین بار به عنوان مربی با السد عنوان قهرمانی لیگ را کسب کردم."

چندین گزارش رسانه‌ای همچنین حاکی از پیروزی خوان لاپورتا در انتخابات ریاست بارسا است که اگر مربی هالندی نتواند خود را برای این شغل ثابت کند، شانس ژاوی برای جانشینی کومان افزایش می‌یابد. اوضاع کومان تا حدی بهبود یافت وقتی تیمش پس از باخت 2-0 در بازی رفت، موفق شد در نیمه نهایی کوپا دل‌ری مقابل سویا کامبک بزند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала