Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت خیمنز پس از ماه‌ها مصدومیت به تمرینات

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رائول خیمنز مهاجم مکسیکویی ولورهمپتون
رائول خیمنز مهاجم مکسیکویی ولورهمپتون - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2021
عضو شوید
رائول خیمنز ماه‌ها پس از شکستگی جمجمه‌اش به میادین بازگشت و با هم‌تیمی‌های خود تمرین کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رائول خیمنز ستاره تیم وولوز پس از شکستگی جدی جمجمه‌اش به جمع هم تیمی‌های در تمرینات پیوست تا بازگشت او سبب خوشحالی هواداران این تیم شود و نونو اسپیریتو سانتو سرمربی وولوز امیدوار است که مهاجم‌اش در این فصل دوباره بازی کرده بتواند.

ستاره مکزیکی که در مسابقه مقابل آرسنال در نوامبر گذشته از ناحیه جمجمه‌اش شکست، هنوز قادر به شرکت در جلسات تماس بدنی نیست و در ادامه بازیابی، از انجام تمرینات خاص با توپ محروم است.

هفته گذشته خیمنز یک سری آزمایشات را برای پیگیری پیشرفت خود انجام داد و قبل از شرکت در تمرینات به آزمایشات بیشتری احتیاج دارد، در حالی‌که وولوز همچنان امیدوار است که این ستاره بتواند در 21-20-2020 بازی کند.

در جایی که چهار بازیکن در حالی که به یکدیگر توپ را پاس می‌دهند و یک بازیکن دیگر از وسط سعی در رهگیری دارد، بازیکن 29 ساله می‌تواند بایستد و نیز سایر تمرینات مالکیت را انجام دهد اما هنوز نمی‌تواند درگیر بازی‌ها شود.

نونو اسپیریتو سانتو گفت: "او احساس خوبی دارد و خوب است. ما تصمیم گرفتیم که بهترین قدم، همراه با دکتر برای یکجا شدن او در بخش‌هایی از جلسه تمرین را برداریم، زیرا کار کردن با خودتان برای چندین ساعت کار سختی است اما ما هنوز باید صبر کنیم."

او در ادامه افزود: "همه چیز در مورد چگونگی واکنش او به موقعیت‌های فعلی، چیزهایی است که قبلاً انجام نداده و واکنش او به تمرینات گوناگون است. او در زمان مناسب به ما پاسخ درست برای تصمیم گیری می‌دهد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала