Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد شکنی هالند در لیگ قهرمانان؛ او از توتی هم عبور کرد + عکس

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2021
عضو شوید
ارلینگ هالند ستاره دورتموند در شبی که تیم‌اش به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کرد دو گل زد تا رکورد جدیدی ثبت نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیشب بوروسیا دورتموند بازی برگشت خود برابر سویا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کرد و تن به تساوی 2-2 داد اما با توجه به پیروزی در بازی قبلی، جواز صعود به مرحبه یک چهارم را گرفت.

در جریان این دیدار ارلینگ هالند دو گل دورتموند را در دقایق 35 و 54 (پنالتی) رقم زد که با آن تعداد گل‌هایش در چمپیونزلیگ را به عدد 20 رساند. او این تعداد گل‌ها را در تنها 14 دیدار به ثمر رسانده که زودتر از هر بازیکن دیگری است و یک رکورد جدید در این رقابت‌ها محسوب می‌شود. این در حالی است که هری کین پیش از این رکورد یاد شده را در اختیار داشت که در 24 دیدار موفق به زدن 20 گل شده بود.

هری کین 20

دل پیرو 26

ون نیستلروی 27

بنزما 34

در همین حال هالند بیشتر از تعداد بازیکنان نام‌دار دنیای فوتبال مانند توتی، رونالدینیو، زیدان، رونابدو، آدریانو، توز، فالکائو و لوکاکو در لیگ قهرمانان گل زده است.

او که تنها 20 سال دارد می‌تواند رکوردهای دیگری را نیز به ثبت برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала