Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کولیبالی در نزدیکی اولدترافورد؛ شیاطین سرخ به جذب الماس سیاه

© AFP 2023 / Marco BertorelloKalidou Koulibaly
Kalidou Koulibaly - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2021
عضو شوید
دو باشگاه منچستریونایتد و بایرن برسر جذب کولیدو کولیبالی با هزینه کاهش یافته ناپولی به ارزش 39 میلیون پوند، با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کولیدو کولیبالی ستاره خط دفاعی ناپولی به شدت مورد توجه دو باشگاه من‌یونایتد و بایرن قرار گرفته و انتقال وی به یکی از این دو تیم نیز رقابت را میان دو طرف در بازار نقل و انتقالات افزایش داده است.

البته خبرهایی نیز وجود دارد که بایرن مونیخ از رقابت در بازار نقل و انتقالات کنار کشیده به همین دلیل منچستر یونایتد برای جذب الماس سیاه ناپولی کار سختی نخواهد داشت.

در سال‌های گذشته ناپولی خواستار پرداخت هزینه‌ای در منطقه 90 میلیون پوند بود که راه فروش بازیکن‌اش را کاملا بست ولی با این حال در اوایل ماه جاری گزارش‌ها در ایتالیا نشان دادند که یک معامله می‌تواند در حدود 39 میلیون پوند برای انتقال این بازیکن قطعی شود. با توجه به تمایل آشکار ناپولی به پول نقد و کاهش صورت‌حساب دستمزدش، می‌تواند باعث ایجاد علاقه گردد تا بایرن بار دیگر به میدان رقابت برگردد.

با این حال به گفته روزنامه نگار نقل و انتقالات فابریزیو رومانو، غول بوندس لیگا در حال کار بر روی یک معامله نیست.

مونیخی‌ها پیش از این دایوت اوپامیکانو مدافع میانی لایپزیگ را برای فصل آینده به خدمت گرفته‌اند اما یونایتد در لیگ برتر همچنان به دنبال تقویت خط دفاعی خود است.

کولیبالی یکی از کسانی است که با او ارتباط برقرار شده و اخیراً گفته شده که طرفدار انتقال به اولدترافورد است.

دیروز منچستریونایتد ایونینگ نیوز پائو تورس را به عنوان یکی دیگر از استعدادهای مورد توجه قرار داد که منچسترسیتی شرایط ستاره ویارئال را دنبال می‌کند.

رافائل واران ستاره فرانسوی رئال مادرید پیش از تابستان بحث و گفتگوهای قرارداد با رئال را به بن بست مواجه ساخته و همچنان یکی از مهم‌ترین ستون شایعات است. و گفته می‌شود ژول كونده از سویا توسط شیاطین سرخ و همچنین پاری‌سن‌ژرمن با پرداخت هزینه‌ای در حدود 60 میلیون پوند تحت تعقیب می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала