Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو 2 – بیلبائو 1؛ سوارز عامل ادامه‌ی صدرنشینی روخی بلانکو

© REUTERS / Juan MedinaФутболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия
Футболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با درخشش و گلزنی مجدد لوییز سوارز موفق به کسب پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائو شد.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکو مادرید در یک بازی که از هفته‌ی هجدهم لالیگا، معوقه شده بود، موفق شد با نتیجه‌ی دو بر یک اتلتیک بیلبائو را شکست داده و به صدرنشینی خود ادامه دهد. در این بازی اتلتیکو مادرید در ابتدا از حریف خود عقب افتاد اما در نهایت دو گل به ثمر رساند و با کامبکی که زد توانست به صدرنشینی خود ادامه دهد.

اکنون اتلتیکو مادرید با پیروزی در این بازی معوقه توانست جایگاه خود را در صدر جدول بهبود ببخشد و محکم تر از قبل، صدرنشین رقابت های لالیگا باشد. اوضاع در این فصل از لالیگا به شکلی بوده که اتلتیکو مادرید بالاتر از رئال و بارسا صدرنشین بوده است و این جایگاه را هم حفظ کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by LaLiga (@laliga)

در این بازی ابتدا ایکر مونیاین برای بیلبائو گلزنی کرد اما در ادامه‌ی کار یورنته و لوئیس سوارز با گلزنی های خود کامبک روخی بلانکو را کامل کردند تا هر سه امتیاز بازی برای شاگردان دیگو سیمئونه به دست بیاید.

لوئیس سوارز در این بازی عملکرد خوبی داشت و وقتی که تیمش نیاز به گل داشت، خوش درخشید. او یک ضربه‌ی پنالتی به دست آورد و خودش هم آن را به گل تبدیل کرد تا توانسته باشد برای تیمش موثر واقع شود و یک گام دیگر اتلتیکو را به قهرمانی در لالیگا نزدیک تر کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала