Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برای نخستین‌بار در 16 سال اخیر؛ غیبت همزمان مسی و رونالدو در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان + عکس

© AFP 2023 / JOSEP LAGOالبرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا
البرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
پس از سال ها، اثری از لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیست.

به گزارش اسپوتنیک، با حذف بارسلونا مقابل پاری‌سن‌جرمن و یوونتوس مقابل پورتو در مرحله یک هشتم نهایی، برای اولین بار از فصل 2004/05، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بدون حضور مسی یا رونالدو برگزار می شود.

Les joueurs du PSG célébrant la victoire en demi-finale      - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
ورزش
همان همیشگی، حذف این بار مقابل پاریس؛ در شبی که مسی برای بارسا پنالتی از دست داد، کامبکی در کار نبود

از همین رو، برخی معتقدند که دوران این دو دیگر به پایان رسیده است و اکنون زمان طلوع و درخشش ستاره هایی مثل کیلیان امباپه و ارلینگ هالند است که در ضعف مسی و رونالدو در مرحله‌ی یک هشتم نهایی یوفا چمپیونزلیگ بسیار خوش درخشیدند.

در واقع پس از 16 سال است که نه مسی در مرحله‌ی یک چهارم نهایی حضور دارد و نه کریستیانو رونالدو و اوضاع برای آن‌ها کاملا به هم ریخته است.

در هر صورت باید دید که ادامه‌ی دوران حرفه‌ای این دو بازیکن که بر جهان فوتبال سلطه داشتند، به چه شکل ادامه خواهد یافت و آیا آن‌ها در فصول آینده دوباره با قدرت بر میگردند یا واقعا دورانشان به پایان رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала