Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دور انداخته شدن رونالدو و مسی توسط هالند و امباپه+عکس

© AFP 2023 / Josep LagoCristiano Ronaldo y Lionel Messi durante un partido en 2016
Cristiano Ronaldo y Lionel Messi durante un partido en 2016 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
وب سایت گل در یکی از آخرین کاریکاتور های خود حذف رونالدو و مسی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و درخشش این روزهای دو ابر ستاره جوان دنیای فوتبال سوژه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در فصل 2020/21 رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در تیم‌هایشان یوونتوس و بارسلونا در مرحله یک هشتم پایانی از رقابت‌های لیگ قهرمانان کنار رفتند تا اجازه خودنمایی و درخشش در فصل جاری را پیدا نکند.

 این در حالی است که ارلینگ هالند با بوروسیا دورتموند و کیلیان امباپه با پاری‌سن‌جرمن عملکرد خوب درخشانی در این فصل در رقابت های چمپیونزلیگ از خود برجای گذاشتند و توانستد تا به اینجای کار هم در امر گلزنی و خلاقیت و درخشش فردی و هم در امر پیشروی با تیم باشگاهی عملکردی خوب و قابل قبول داشته باشند.

View this post on Instagram

A post shared by Goal (@goalglobal)

 در همین حال عمر مومانی کاریکاتوریست مشهور وب سایت گل در آخرین طرح خود جایگزینی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی توسط ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را سوژه‌ی کاریکاتور خود کرده است.

به نظر می‌رسد که هالند و امباپه ستاره های آینده و فعلی دنیای فوتبال باشند و دوئل این دو مثل دوئل و جدال رونالدو و مسی جذاب هیجان انگیز و تماشایی خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала