Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راهکار جدید بارسلونا برای تمدید قرارداد با لیونل مسی

© REUTERS / Vincent Westمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد لیونل مسی به راهکار جدیدی رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا در تلاش است تا قرارداد لیونل مسی را که در پایان فصل به پایان می‌رسد، تمدید شود تا فوق ستاره آرجنتینی عضو باشگاه دیگری نشود.

Нападающий команды Манчестер Сити Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2021
ورزش
اولین بمب لاپورتا؛ رفیق مسی بارسایی می‌شود؟

در همین رابطه، نشریه «دِیلی میرر» انگلیس فاش کرد باشگاه بارسلونا با هدف متقاعد کردن لیونل مسی برای ماندن در نیوکمپ، پیشنهادی رسمی به سرخیو آگوئرو مهاجم آرجنتینی منچسترسیتی ارائه کرده است تا بتواند با حضور او که هم‌تیمی مسی در تیم ملی بوده، فوق ستاره آرجنتینی را از دست ندهد.

روز گذشته نیز سایت آرجنتینی TyC Sports گزارش داد که بارسلونا با سرجیو آگوئرو دوست صمیمی مسی تماس گرفته تا مهاجم منچسترسیتی را به خدمت بگیرد. لاپورتا می خواهد با این کار مسی را مجاب کند که قراردادش را تمدید کند.

در واقع به نظر می رسد که اصلی ترین دلیل مذاکره بارسا با آگوئرو جلب نظر مسی است در غیر این صورت این مهاجم که در سالهای اخیر مصدومیت های زیادی داشته نمی تواند به عنوان یک ستاره به بارسا بیاید.

آگوئرو هرگز انکار نکرده است که دوست دارد روزی در سطح باشگاهی در کنار مسی بازی کند هر چند که تجربه حضور در کنار لئو در تیم ملی آرجنتین را دارد. قرارداد آگوئرو با سیتی در پایان فصل به اتمام می رسد و می تواند به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان به نیوکمپ بیاید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала