Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: در نیمه نخست بسیار اذیت شدیم؛ ناواس جزو بهترین‌های دنیاست

© REUTERS / Dylan MartinezTottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino
Tottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
سرمربی پی‌اس‌جی از دلیل عملکرد ضعیف تیمش در نیمه نخست برابر بارسلونا شد. او به ستایش از ناواس پرداخت و او را بهترین دروازه بان جهان دانست.

به گزارش اسپوتنیک، پی‌اس‌جی و بارسلونا در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پاریس مقابل هم قرار گرفتند.

Les joueurs du PSG célébrant la victoire en demi-finale      - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
ورزش
همان همیشگی، حذف این بار مقابل پاریس؛ در شبی که مسی برای بارسا پنالتی از دست داد، کامبکی در کار نبود

تلاش دو تیم در نهایت نتیجه 1-1 را روی اسکوربورد ثبت کرد تا پاریسی‌ها با توجه به پیروزی 4-1 در بازی رفت به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرجنتینی در پایان بازی از این نتیجه و صعود به دور بعدی ابراز خوشحالی کرد.

پوچتینو پس از این صعود شیرین در نشست خبری بعد از بازی گفت:«در نیمه اول مقابل بارسلونا با مشکل مواجه شدیم. مخصوصا در خط حمله دچار مشکل بودیم. به همین خاطر در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم باید تمام نکات منفی را از ذهن خود خارج کنید و بازی خودتان را انجام دهید».
سرمربی آرجنیتینی پاری‌سن‌جرمن در ادامه در عمکلرد کلیورناواس در این بازی گفت:«خوشحالم که توانستیم شرایط را تغییر دهیم و به مرحله یک چهارم صعود کنیم. مهار پنالتی توسط ناواس برای مان خیلی خوب شد؛ کیلور شب شگفت انگیز و دیوانه کننده ای پشت سر گذاشت و تاحدودی این صعود را به او مدیونیم. ناواس از بهترین دروازه بانان جهان است و امشب این را دوباره ثابت کرد».

در هر صورت و با رقم خوردن این شرایط باید دید که ادامه‌ی لیگ قهرمانان اروپا به چه شکل پیش خواهد رفت و در نهایت پی اس جی تا چه مرحله‌ای از این رقابت ها جلو خواهند رفت.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала