Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تکمیل مثلث هجومی فرانسوی بارسا؛ لاکازت بارسایی می‌شود؟

© REUTERS / JOHN SIBLEYArsenal's Alexandre Lacazette with manager Mikel Arteta
Arsenal's Alexandre Lacazette with manager Mikel Arteta - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
به نقل از منابع مختلف باشگاه بارسلونا مایل به جذب الکساندر لاکازت مهاجم فرانسوی آرسنال است.

به گزارش اسپوتنیک، کالچو مرکاتوی ایتالیا به نقل از موندو دیپورتیوو گزارش می‌دهد که الکساندر لاکازت مهاجم فرانسوی تیم آرسنال ، یک گزینه کم هزینه برای پست مهاجم نوک در بارسلونا خواهد بود.

قرارداد با او با آرسنال در سال 2022 به پایان می رسد و او می تواند در تابستان آرسنال را به یک قیمت بسیار پایین و منطقی برای بارسلونا ترک کند. با توجه به پیروزی خوان لاپورتا در انتخابات ریاست بارسلونا ، آبی اناری ها می توانند برای خرید های آینده خود برنامه ریزی کنند.

در برنامه های لاپورتا بازیکنانی مانند داوید آلابا، سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا دیده می شود. این بازیکنان همگی در تابستان قراردادشان با باشگاه های مربوط به خودشان به پایان می رسد و به همین دلیل می توانند گزینه های خوبی برای بارسلونا باشند.

از طرفی لاکازت 29 ساله یک گزینه کم هزینه برای بارسلونا است، وی میتواند به دمبله و گریزمن در خط حمله بارسلونا اضافه شود و مثلث خط حمله‌ی فرانسوی را برای بارسلونا شکل دهد. بلوگرانا در تیم خود فقط مارتین بریتویت را به عنوان یک مهاجم نوک خالص دراختیار دارند که نمی تواند نیازهای تیمی مانند بارسلونا برآورده کند.

تیم های ایتالیایی رم و یوونتوس نیز شرایط الکساندر لاکازت را بررسی می کنند. مهاجم فرانسوی در 31 بازی این فصل تنها موفق به ثمر رساندن 11 گل شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала