Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همان همیشگی، حذف این بار مقابل پاریس؛ در شبی که مسی برای بارسا پنالتی از دست داد، کامبکی در کار نبود

© REUTERS / POOLLes joueurs du PSG célébrant la victoire en demi-finale
Les joueurs du PSG célébrant la victoire en demi-finale      - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا در شبی که مسی پنالتی از دست داد موفق به کسب پیروزی در مقابل پاریسن جرمن نشد.

به گزارش اسپوتنیک، در دور برگشت از مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن و بارسلونا در ورزشگاه پارک دو پرنس به تساوی یک بر یک دست یافتند و در نهایت این پی اس جی بود که با نتیجه‌ی 5 بر 2 در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شد و باید دید که چه قرعه‌ای در مرحله‌ی یک چهارم نهایی نصیب پی اس جی خواهد شد.

پاریسی ها که با دستی پر از بازی رفت، پا به این دیدار گذاشته بودند، در همان نیمه‌ی اول بازی توسط کیلیان امباپه از روی نقطه‌ی پنالتی به گل رسیدند تا به نوعی آبی سرد بر روی رویای کامبک بارسلونا ریخته شود. مسی چند دقیقه بعد با شوتی تماشایی گل اول بارسلونا را به ثمر رساند.

مسی این فرصت را داشت تا در ثانیه‌های پایانی نیمه‌ی اول این دیدار با گلزنی از روی نقطه‌ی پنالتی بارسا را پیش بیندازد و شانس کامبک را برای بارسلونا همچنان زنده نگه دارد اما پنالتی خود را از دست داد تا اوضاع برای بارسا دشوار باقی بماند.

در نیمه‌ی دوم هم تلاش های بارسلونا بی ثمر بود و کیلور ناواس عملکرد بسیار درخشانی داشت تا در نهایت بارسلونا از دور رقابت ها کنار رود و پی اس جی راهی مرحله‌ی یک چهارم نهایی شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала