واکسین «اسپوتنیک وی» پای خانواده آلمانی را به روسیه کشاند

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر واکسین «اسپوتنیک وی» پای خانواده آلمانی را به روسیه کشاند
واکسین «اسپوتنیک وی» پای خانواده آلمانی را به روسیه کشاند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
یک مرد آلمانی به خاطر تزریق واکسین کرونای روسی «اسپوتنیک وی» با خانوده‌اش به روسیه پرواز کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مجله آلمانی فوکس، استفن هلیمن کارمند یکی از شرکت‌های بیمه در آلمان، همراه با خانواده‌اش برای تزریق واکسین «اسپوتنیک وی» (Sputnik V) به روسیه پرواز کرد و برداشت های خو را در میان گذاشت.

به گفته هلیمن، واکسین ضدکرونای روسی «اسپوتنیک وی» بهرین واسکین موجود در حال حاضر است.

وی گفت: البته، من به همه چیز فکر کردم و اطلاعات مربوط به واکسین‌های مختلف و مکانیسم‌های عملکرد آنها را مطالعه کردم. من واکسین‌های ناقل را ترجیع می‌دهم، اما داروهای مبتنی بر mRNA به نوعی مورد پسند من نیست. بنابراین من «اسپوتنیک وی» را انتخاب کردم.

این مرد آلمانی همچنان در مورد عوارض جانبی پس از تزریق واکسین گفت که احساس خستگی کرد و حرارت بدنش افزایش یافت. به گفته وی، روز بعد همه چیز به حالت عادی بازگشت.

وی در اخیر اضافه کرد، با در نظرگرفتن تفاوت اقدامات محدود کننده برای مبارزه با کرونا در دو کشور، زندگی در روسیه در حال حاضر نسبت به آلمان بهتر است.

وی گفت: تمام مغازه‌ها و رستورانت‌ها باز هستند، ما می‌توانیم آزادانه حرکت کنیم.

یازدهم ماه اگست ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه از ثبت اولین واکسین کرونای جهان در روسیه خبر داد. این واکسین که «اسپوتنیک وی» (Sputnik V) نام گذاری شده است، توسط مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی «گامالی» با حمایت صندوق سرمایه‌گذاری های مستقیم روسیه تولید شده است. این واکسین تاکنون در کشورهای مختلفی از جمله روسیه، بلاروس، ارجنتین، بولیوی، صربستان، الجزایر، فلسطین، ونزوئلا، پاراگوئه، ترکمنستان، مجارستان، امارات متحده عربی، ایران، جمهوری گینه، تونس، ارمنستان، مکزیک، نیکاراگوئه، بوسنی و هرزگوین، لبنان، میانمار، پاکستان، مغولستان، بحرین، مونته نگرو، سنت وینسنت و گرنادین ها، قزاقستان، ازبکستان، گابن، سن مارینو، غنا، سوریه، قرقیزستان، گویان، مصر، هندوراس، گواتمالا، مولداوی، اسلواکی، آنگولا، جیبوتی، جمهوری کنگو، سریلانکا، لائوس، عراق، مقدونیه شمالی، کنیا به ثبت رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала