Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: حذف شدیم ولی خوب بازی کردیم؛ مسی دلیلی برای جدایی ندارد

© REUTERSرونالدو کومان
رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا بعد از حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا درباره مسی هم صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه پاری‌سن‌‌جرمن به تساوی یک بر یک رسید تا با توجه به قبول شکست 4 بر یک در دور رفت از گردونه رقابت‌ها خارج شود.

Les joueurs du PSG célébrant la victoire en demi-finale      - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
ورزش
همان همیشگی، حذف این بار مقابل پاریس؛ در شبی که مسی برای بارسا پنالتی از دست داد، کامبکی در کار نبود
رونالد کومان در مورد حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد:«با اینکه حذف شدیم اما حس خوبی داریم چون فرصت سخت کردن کار پی‌اس‌جی را داشتیم. در نیمه اول می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم و اگر برتری 2 بر یک را رقم می‌زدیم در نیمه دوم با شرایط روحی بهتری بازی می‌کردیم. حق بارسا برتری در خانه پاری‌سن‌ژرمن بود و البته که در بازی رفت نباید 4 بر یک بازنده می‌شدیم».
سرمربی هالندی در ادامه گفت:«فرصت‌های گلزنی در دیدار برگشت بیشتر از موقعیت‌های گلزنی پاری‌سن‌ژرمن در بازی رفت بود و دلیل حذف بارسلونا این بود که در بازی رفت حریف از بخت‌های گلزنی‌اش استفاده کرد اما بازیکنانم در این زمینه ناموفق بودند. درخشش کیلور ناواس درون دروازه پاری‌سن‌جرمن هم به این تیم کمک کرد تا به دور بعد صعود کند و نمی‌توانم از عملکرد بازیکنان ناراضی باشم».
سرمربی بارسلونا در خصوص پنالتی لیونل مسی که تبدیل به گل نشد و آینده این بازیکن در این تیم بیان کرد:«در زمان حساسی پنالتی گل نشد اما کلیدی نبود و از این دست اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. مسی در جریان پیشرفت‌های بارسلونا قرار درد و می‌ئاند بهتر از این هم می‌شویم. او نباید به آینده این تیم تردید داشته باشد».

کومان در پایان درباره پنالتی‌ای که مسی خراب کرد، گفت:«این برای اولین بار نبود که دروازه بان رقیب بهترین بازیکن زمین بود. آن پنالتی برای تیم مهم بود چون گل نشدن آن کار را برای تیم سخت کرد. ما این فرصت را از دست دادیم ولی عملکرد کلی تیم خوب بود».

در این دیدار لیونل مسی که زننده گل تساوی تیمش به زیبایی هر چه تمام‌تر بود یک ضربه پنالتی را هدر دارد تا بارسا نتواند امیدوار به جبران شکست بازی رفت باشد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала