Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن پس از شکست: هنوز کوپا دل‌ری و لالیگا در دسترس ما هستند

© AFP 2023 / Josep LagoФорвард испанского футбольного клуба "Барселона" Антуан Гризманн на матче с "Хетафе" в Барселоне, Испания
Форвард испанского футбольного клуба Барселона Антуан Гризманн на матче с Хетафе в Барселоне, Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
مهاجم بارسلونا تیمش را شایسته حذف زود هنگام از لیگ قهرمانان اروپا ندانست؛ اما امیدوار به کسب جام در لالیگا و کوپا دل‌ری است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در دیداری که یک نیمه کاملا برتر را برابر پی‌اس‌جی پشت سر گذاشت، سرانجام نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 دست پیدا کند و در یک هشتم نهایی از لیگ قهرمانان کنار رفت.

Les joueurs du PSG célébrant la victoire en demi-finale      - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
ورزش
همان همیشگی، حذف این بار مقابل پاریس؛ در شبی که مسی برای بارسا پنالتی از دست داد، کامبکی در کار نبود

آنتوان گریزمن، مهاجم فرانسوی بارسلونا در مصاحبه خود پس از بازی گفت:«ما بسیار خوب ظاهر شدیم. فرصت های لازم را برای جبران شکست بازی رفت داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. پنالتی را هم از دست دادیم. مستحق این حذف زود هنگام نبودیم. اکنون دیگر باید روی لالیگا و جام حذفی تمرکز کنیم».

مهاجم فرانسوی آبی‌اناری‌ها در ادامه گفت:«هنوز کوپا دل ری و لالیگا در دسترس مان هستند. سال بعد اما دوباره برمی گردیم. در بارسلونا کنار هم تیمی ها و مربیانم احساس خوبی دارم. اینجا هستم تا به تیم کمک کنم، چه 10 دقیقه بازی کنم چه 90 دقیقه. در خدمت جمع هستم».

گریزمن در این بازی که در ترکیب کومان به میدان رفت، نتوانست گلزنی کند؛ هرچند که دقیقه 45 یک پنالتی برای بارسا گرفت ولی لیونل مسی نتوانست آن را به گل تبدیل کند.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала