TikTok در پاکستان منع گردید

© REUTERS / Illustration / Dado RuvicTikTok
TikTok  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
محکمه پاکستان فعالیت TikTok را در سراسر کشور منع قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک،  نماینده تضمین کننده تلویزیون پاکستان اظهار داشته است که فعالیت سایت اجتماعی TikTok بعد از تصمیم محمکمه در سراسر کشور منع گردیده است.
روزنامه Dawn خبر داده است: «قاضی محکمه پاکستان از ریاست تلویزیون کشور تقاضا نموده است که فعالیت TikTok  را در کشور مسدود نماید.

 هند برای همیشه TikTok را مسدود کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2021
هند برای همیشه TikTok را مسدود کرد

قبلاً محکمه شهر پشاور اعلام نمود که حکم منع این سایت را صادر می نماید، زیرا سایت خارج بی اخلاقی می باشد. اما نماینده TikTok در پاکستان اظهار داشته است که حکم محکمه را استماع نموده است و شرکت TikTok  در این ارتباطات توضیحات خواهد داد.

قابل ذکر است که ترامپ نیز این برنامه را متهم به سانسور كردن مطالب كرده بود، كه خلاف دستورالعمل حزب كمونیست چین است. رئیس جمهور امریكا گفت: "ایالات متحده باید برای محافظت از امنیت ملی ما، در برابر صاحبان TikTok اقدامات تهاجمی را انجام دهد".

مایکروسافت پس از مشورت با ترامپ تأیید کرده است، که مذاکرات را برای خرید برنامه ادامه خواهد داد. در همین زمان، رویترز گزارش داد که  شرکت ByteDance صاحب این سرویس، قیمت آن را 50 میلیارد دالر تخمین می زند، در حالی که مایکروسافت آمادگی پرداخت بیش از 30 میلیارد دالر را ندارد. ترامپ گفت که خرید TikTok تا 15 سپتامبر امکان پذیر خواهد بود.


 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала