Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی رونالدو از یووه جدی است؛ مبلغ درخواستی برای جدایی کریس مشخص شد

© AP Photo / Antonio CalanniФутболист Криштиану Роналду
Футболист Криштиану Роналду - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2021
عضو شوید
باشگاه یوونتوس به خورخه مندز مدیر برنامه‌های رونالدو، رقم درخواستی برای صدور مجوز جدایی او را مشخص ساخته و جدایی فوق‌ ستاره پرتگالی جدی به نظر می‌رسد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو سه سال پیش و در تابستان 2018 در اتفاقی غیرمنتظره از رئال مادرید جدا شد تا به ایتالیا برود و پیراهن یوونتوس را بر تن کند. این ستاره سه فصل است که برای بانوی پیر به میدان می رود اما نتوانسته روزهای خوب و قهرمانی هایش با رئال را با پیراهن یووه تکرار کند.

Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2021
واکنش زیدان به حضور مجدد رونالدو در رئال مادرید

یوونتوس که این بازیکن را برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا جذب کرده بود، پس از حذف برابر پورتو در دور یک‌هشتم نهایی، متوجه شده که رونالدو زیاد به درد این کار نمی‌خورد به فکر فروش این بازیکن در تابستان است.

مدیران این تیم دلیل دیگری نیز برای فروش رونالدو دارند و آن مشکلات اقتصادی باشگاه می‌باشد که جدایی فوق ستاره پرتگالی را بسیار قابل پُررنگ‌تر می‌سازد.

در ایتالیا گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد سران یوونتوس تصمیم نهایی شان را برای فروش رونالدو گرفته اند و حتی مبلغ درخواستی برای صدور مجوز جدایی او را نیز مشخص کرده اند.

براساس گزارش کوریره دلوا اسپورت یوونتوس قصد دارد این بازیکن را حداقل با 29 میلیون یورو به فروش برساند و از شر دست مزد هنگفت او رهایی یابد.

در حال حاضر یووه به تمدید قرارداد رونالدو فکر نمی‌کند چرا که پاراتیچی مدیر ورزشی بیانکونری قبل از بازی مقابل پورتو گفت که هنوز یک سال از قرارداد رونالدو مانده و برای صحبت کردن با او هنوز زمان وجود دارد.

از سویی هم برخی رسانه‌های ایتالیایی مدعی اند که درخشش موراتا سبب شده تا مدیران یوونتوس تصمیم به فروش رونالدو بگیرند زیرا این بازیکن جوان 16 گل در 11 بازی برای بانوی پیر به ثمر رسانده است.

به همین دلیل هیئت مدیره یوونتوس می‌خواهد با فروش رونالدو، هزینۀ جذب دائمی موراتا را که در حال حاضر به صورت قرضی برای این تیم توپ می‌زند، تأمین کند و 45 میلیون یورو به اتلتیکومادرید بپردازد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала