Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره اتلتیکو جانشین آگوئرو در سیتی می‌شود + عکس

© REUTERS / Phil Noble Нападающий команды "Манчестер Сити" Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Нападающий команды Манчестер Сити Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2021
عضو شوید
دیلی میل مدعی‌ست که منچسترسیتی، ژائو فلیکس ستاره پرتگالی اتلتیکومادرید را به عنوان جانشین آگوئرو انتخاب کرده و در تابستان برای جذب او اقدام خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد سرخیو آگوئرو، در پایان فصل با منچسترسیتی به پایان می‌رسد و دو طرف تمایلی برای تمدید قرارداد ندارند. به این ترتیب بهترین گُلزن تاریخ سیتی در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و قطعاً این باشگاه را ترک خواهد کرد.

سیتیزن‌ها از همین حالا به دنبال جانشین مناسب برای این بازیکن آرجانتینی اند و نام‌ها زیادی به اطراف این باشگاه متمول می‌چرخد.

براساس ادعای دیلی میل، گزینه اصلی سیتیزن‌ها اما ژائو فلیک مهاجم جوان و آینده‌دار اتلتیکومادرید است و این باشگاه در تابستان به 126 میلیون یورو، به سراغ این بازیکن خواهد رفت.

این بازیکن در حالی مورد توجه پپ گواردیولا قرار گرفته که مشکلاتی با دیگو سیمئونه سرمربی فعلی خود دارد و احتمال جدایی او در تابستان بسیار بالا است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала