Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی برای ماندن فقط اطمینان میخواهد

© REUTERS / Vincent Westمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2021
عضو شوید
گفته می شود بارسلونا به زودی مذاکراتش را برای تمدید قرارداد با مسی آغاز خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش دیلی میل، انتخاب رئیس جدید بارسلونا خوآن لاپورتا که گفته میشود مسی نیز به آن رأی داده است، شانس بارسا را ​​برای حفظ کاپیتان خود که قراردادش در باشگاهی که از 15 سالگی در آن بوده و در تابستان به پایان میرسد، بیشتر کرده است.

مسی در تابستان گذشته و پس از شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ ساز جدایی زد، اما در نهایت مجبور شد یک فصل دیگر در تیم بماند، اما تابستان امسال هیچ مانعی برای جدایی او وجود ندارد، زیرا او در پایان فصل قراردادش به پایان میرسد و آزاد بودنش به به راحتی اجازه میدهد تیم را ترک کند.

در همین راستا روزنامه سان در گزارشی میگوید، مسی میخواهد از رئیس جدید تیمش اطمینان پیدا کند که در تابستان پیش رو دست به خرید چند بازیکن میزند یا خیر.

جزئیات این گزارش حاکی از آن است که لاپورتا پیشنهادی برای حفظ این بازیکن 33 ساله ارائه نخواهد داد، زیرا وی هنوز بودجه باشگاه را در اختیار نگرفته است.

طبق آخرین گزارش، بدهی های بارسا در بحران مالی کرونا، به بیش از 1 میلیارد پوند رسیده است.

اما انتظار می رود مسی و پدرش خورخه تا یک ماه آینده پای میز مذاکره خواهند آمد تا در خصوص آینده کاپیتان بارسا صحبت کنند.

تمام این ها در حالی است که ستاره آرژانتینی می خواهد در سالهای آخر فوتبالش برای کسب جام های بزرگ رقابت کند و می خواهد اطمینان حاصل کند که بارسا تیم رقابتی را برای درخشش در لیگ قهرمانان آماده خواهد کرد یا خیر.

از سویی دیگر نیز دو تیم سیتی و پی اس جی نیز کماکان آماده جذب ای فوق ستاره آرژانتینی هستند و تنها منتظراند مذاکرات میان مسی و باشگاه به در بسته بخورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала