Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام انوش دستگیر در مورد بازی‌های تیم ملی + عکس

انوش دستگیر سرمربی تیم ملی افغانستان
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2021
عضو شوید
پس از رأی فیفا و AFC در مورد بازی‌های باقی مانده تیم‌های ملی گروه E، انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال کشور واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بعد از آنکه در مورد انجام بازی‌های باقی مانده تیم‌های ملی آسیایی در مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا حکم داد، انوش دستگیر با انتشار پیامی در صفحه فیسبوک اش در مورد دیدارهای تیم‌های ملی فوتبال کشور نگاشته و وعده سپرد که تیم ملی را به دور بعد برساند.

او در مورد بازی‌های باقی مانده شیران خراسان نوشته است: "ما در سال گذشته به شدت درگیر کرونا بودیم و شیوع گسترده آن در سراسر جهان به ویژه اروپا اجازه نداد در مسابقات حضور پیدا کنیم ... ما سال گذشته پس از نمایش خوبی که مقابل قطر داشتیم، آماده بودیم تا در سه بازی باقی مانده مان در انتخابی جام جهانی و جام ملت های آسیا، نتایج خوبی کسب کنیم، اما کرونا باعث شد تیم ملی دوست داشتنی مان از ریتم خوب خودش بیرون شود. حالا با رای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا سه دیدار باقی مانده مان در انتخابی جام جهانی و جام ملت ها از 3 تا 15 جون به‌ ترتیب مقابل بنگلادش، عمان و هند برگزار خواهد شد. برگزاری این سه دیدار آنهم به صورت متمرکز در قطر با توجه به گرمی شدید هوا در آن موقع از سال، از لحاظ فنی تاثیرات مثبت و منفی زیادی برای ما دارد. ولی ما مصمم هستیم که با ارائه نمایشی خوب با سری بلند از این سه بازی بیرون بیاییم."

وی در ادامه تأکید کرد: "من تنها وظیفه‌ام سرمربیگری تیم از لحاظ فنی و اداره فوتبالی نیست، بلکه نشستن روی نیمکت تیم ملی کشورم را یک وظیفه مقدس میدانم و با هر پیروزی میخواهم به تک تک هم وطنانم لبخند هدیه کنم. به شما این وعده را میدهم که با حمایت و برنامه ریزی درست رئیس و سکرترجنرال فدراسیون فوتبال افغانستان، بهترین تصمیم را برای تیم ملی مان بگیریم و شیران خراسان را با شرایط ایده آل روانه این مسابقات کنیم تا ضمن صعود مستقیم به‌ دور بعدی رقابت ها، یک بار دیگر مردم رنج دیده کشورم توسط فوتبال بخندند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала