چگونگی تسلیحات پهپاد ضربتی "گروم" روسیه

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر تسلیحات پهپاد ضربتی "گروم" روسیه
 تسلیحات  پهپاد ضربتی گروم روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2021
عضو شوید
یک منبع در مجتمع نظامی - دفاعی روسیه در مورد چگونگی سلاح های هواپیمای بدون سرنشین "گروم" روسیه صحبت کرد

به گزارش اسپوتنیک،یک منبع نظامی آگاه گفت که هواپیمای بدون سرنشین تندر "گروم" روسیه قادر به حمل موشک های زمین به زمین Kh-38خواهد بود.

وی تصریح کرد که چنین سلاح هایی تنها یکی از گزینه های استفاده رزمی از هواپیمای بدون سرنشین خواهد بود. گفته می‌شود که پهپاد "تندر" قادر به استفاده از طیف گسترده ای از سلاح ها، به ویژه موشک هدایت شده "محصول 85" و همچنین بمب های هدایت شونده KAB-250 و KAB-500 خواهد بود.

انتشار تصاویر از پهپاد تهاجمی «آرگومنت» روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
انتشار تصاویر از پهپاد تهاجمی «آرگومنت» روسیه

Kh-38 در صورت پرتاب از فاصله حداکثر 70 کیلومتری توانایی حمله به اهداف را دارد. آژانس توضیح می دهد که سرعت پرتابه از دو سرعت صدا بیشتر است. این موشک مدولار است و می توان آن را با کلاهک های مختلف از جمله کلاهک های دارای  قدرت انفجار بالا و نفوذپذیری مجهز ساخت.

موشک Kh-38 موشک خ 38 یک موشک مافوق صوت هوا به سطح روسی می باشد و نمونه موفقی از خانواده موشک های خا 25 می باشد.این موشک 520 کیلوگرم وزن 4.2 متر طول و قطری معدل 31 سانتی متر دارد و از سرجنگی 250 کیلویی بهره می برد و از محدوده عملیاتی بیش از 40 کیلومتر برخوردار است.این هواپیمای بدون سرنشین از توانایی برای هدف قرار دادن مستقل اهداف متحرک و ثابت بر روی زمین و نیز با ارسال پیام ها به آن برای هجوم به اهداف مورد نظر برخوردار خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала