Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه تیم شانس جذب هالند را دارند

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2021
عضو شوید
منچسترسیتی تلاش هایش را برای جذب ارلینگ هالند از دورتمند آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که به نظر میرسد یونایتد تمایل چندانی برای جذب هالند در این تابستان ندارد، اما گفته میشود دیگر تیم منچستر یعنی سیتی یکی از مشتریان اصلی این بازیکن جوان محسوب میشود.

یونایتد در جنوری 2020 با استفاده از نزدیکی سرمربی تیمش به این بازیکن برای جذب او تلاش کرد، اما در نهایت این مهاجم ردبول سالزبورگ اتریش با 19.5 میلیون پوند به دورتموند نقل مکان کرد و حالا پس از یک سال اندی حضور در این تیم با درخشش نه تنها به قیمت و ارزش خود افزوده، بلکه باعث شده تیم های بزرگی به دنبال خرید او باشند.

حالا فرض بر این است که اگر این بازیکن 20 ساله در تابستان پیش رو آلمان را ترک کند، سیتی، چلسی و رئال مادرید تیم هایی هستند که شانس برای جذب او را دارند.

البته یونایتد هنوز به هالند علاقه مند است، مشکلات مالی باشگاه به این تیم اجازه ورود به بازار برای خرید ارلینگ را نمیدهد، زیرا قیمت بند فسخ قرارداد این بازیکن نروژی 90 میلیون پوند است.

طبق گزارش دیلی میل، تماس اولیه بین سیتی و مدیر برنانه های هالند برقرار شده است، اگرچه چلسی هم به شدت وضعیت این بازیکن را دنبال میکند تا یکی از بزرگترین معاملات نقل و انتقالات تابستانی را به نام خود ثبت کند.

با این حال گفته میشود سیتی آماده پرداخت 90 میلیون پوند برای ازادسازی این بازیکن 20 ساله است و به نظر میرسد سیتیزن ها مذاکرات را برای این انتقال از همین حالا آغاز کرده اند.

البته سیتی نگاه ویژه تری به مسی نیز دارد و منتظر است تا آینده مسی در بارسا هم مشخص شود.

به نظر میرسد اگر قرار بود سیتی از بین هالند و مسی یکی را انتخاب کند، بدون شک دست به روی ستاره آرژانتینی بگذارد.

هالند در 18 بازی این فصل بوندسلیگا موفق به زدن 19 گل شده است.

این در حالیست که طبق آمارها او در 37 بازی 34 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала