Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گاتزتا: دست رد لوکاکو به سینه‌ی سیتی

© REUTERSروملو لوکاکو
روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2021
عضو شوید
نشریه‌ی ایتالیایی گزارش می‌دهد که روملو لوکاکو پیش‌نهاد بازگشت به شهر منچستر و این‌بار تیم آبی‌پوش این شهر را رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، امروز روزنامه Gazzetta dello Sport ایتالیا ادعا می کند منچسترسیتی آماده است تا ماشین گلزنی اینتر روملو لوکاکو را به خدمت بگیرد، اما او اینتر را ترک نخواهد کرد.

طبق روزنامه ورزشی ایتالیا، پپ گواردیولا لوكاكو را به عنوان یك جانشین ایده آل برای سرخیو آگوئرو که قراردادش با این تیم به اتمام می‌رسد، می‌بیند.
این بلژیکی تجربه زیادی در انگلیس با منچستریونایتد اورتون و رقیبان سیتی دارد، رژیم غذایی و تناسب اندام او در اینتر تحت هدایت آنتونیو کونته او را به "سطح دیگر و بالاتری" رسانده است.

​گاتزتا ادعا می کند گواردیولا پس از اولین درخشش چشمگیر او در سن سیرو، در تابستان اقدام ابتدایی را برای لوکاکو انجام داده است.
اعتقاد بر این است که این علاقه هنوز هم فعال است، اما لوکاکو شکل زندگی خود را در اینتر پیدا کرده است و قصد ندارد این تجربه عالی را از دست بدهد.

او 58 گل در 84 مسابقه رسمی برای اینتر به ثمر رسانده و قیمت 74 میلیون یورو بعلاوه پاداش برای انتقال از منچستریونایتد در سال 2019 برای وی مناسب بوده است.

کونته سالها بود که می خواست با او در چلسی کار کند و این دو با هم در اینتر در بالای جدول سری A هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала