Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس قیمت رونالدو را مشخص کرد

© REUTERS / MASSIMO PINCAالبرتغالي، كريستيانو رونالدو، هداف نادي يوفنتوس الإيطالي
البرتغالي، كريستيانو رونالدو، هداف نادي يوفنتوس الإيطالي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2021
عضو شوید
باشگاه فوتبال یوونتوس در حال کار روی پیشنهادات برای رونالدو است تا اطمینان حاصل کند که ضرر نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ کوریره دلو اسپورت مدعی شده که کریستیانو رونالدو در تورین در حال کار بر روی محاسباتی است تا اطمینان حاصل نماید تا با اجازه دادن به مهاجم‌اش در تابستان، از نظر مالی ضرر نکند.

سه سال پس از این‌که کریستیانو رونالدو رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد، بازگشت احتمالی وی به سانتیاگو برنابئو سرعت بیشتری یافته است.

رسانه‌ها ادعا کرده‌اند که رئال مادرید ایده بازگشت رونالدو را در سر دارد زیرا یووه از لیگ قهرمانان پس از شکست برابر پورتو، حذف شد.

 

کریستیانو رونالدو

رسانه کوریرو دلو اسپورت امروز با انتشار خبری مدعی شد که حسابداران تیم سری A در حال کار بر روی سناریوهای مالی هستند تا اطمینان حاصل کنند که بانوی پیر پس از پرداخت 100 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن وی در سال 2018، در هیچ معامله احتمالی ضرر نمی‌کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که تورینی‌ها در بدل فوق ستاره 36 ساله شان رقم 29 میلیون یورویی را پیشنهاد می‌کنند که با وجود سن و سال این بازیکن، پیشنهاد کاملاً جذابی خواهد بود.

یوونتوس

با این حال مانع احتمالی تحقق این معامله، افزایش دستمزد کریستیانو به ارزش 64 میلیون یورو (خالص) در هر فصل با تیم ایتالیایی است.

 

مادرید چشم انتظار رونالدو

علی‌رغم این‌که باشگاه اسپانیایی رسماً علاقه خود را به این مهاجم اعلام کرد، از زیدان سرمربی تیم در مورد بازگشت احتمالی وی در کنفرانس مطبوعاتی دیروز پیش از بازی مقابل الچه سوال شد.

در جریان کنفرانس مطبوعاتی، مربی فرانسوی از شایعات مربوط به ارتباط کریستیانو رونالدو با بازگشت به برنابئو خودداری کرد.

زیدان گفت: "همه می‌دانند کریستیانو برای مادرید چیست، در اینجا چه چیزهایی بدست آورده، ما درباره او چه فکر می‌کنیم و همه آنچه که او اینجا انجام داد با شکوه بود. اما در حال حاضر او بازیکن یوونتوس است و بیش از این نمی‌توانم بگویم. چیزهای زیادی گفته شده است اما ما باید احترام بگذاریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала