Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آگوئرو بیاید، مسی هم تمدید میکند؛ جزئیات پیشنهاد فاش شد

© Sputnik / Василий Пономарев /  مراجعه به بانک تصاویر آگوئرو مسی
آگوئرو مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
عضو شوید
روزنامه مادریدی آ اس میگوید تصمیم رئیس جدید بارسلونا برای جذب آگوئرو جدی است و انتقال او میتواند زمینه ساز تمدید قرارداد مسی نیز باشد.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد با توجه به تغییراتی که در سمت ریاست باشگاه و همچنین کدر مدیریتی بارسلونا آمده و در ادامه نیز خواهد آمد، باید منتظر تغییرات اساسی در تابستان پیش رو برای این تیم باشیم.

از زمانی که لاپورتا به عنوان رئیس جدید بارسا انتخاب شده، اسامی زیای برای خرید به بارسا پیوند خورده که یکی از مهم ترین و محتمل ترین هایش، سرخیو آگوئرو مهاجم با تجربه منچسترسیتی است.

چند روز پیش موندودیپورتیوو گزارش داد آگوئرو که در پایان فصل قراردادش با سیتی به پایان میرسد یکی از گزینه های اصلی بارسا در تابستان است.

حالا نیز روزنامه آ اس جزئیات جدیدی از پیشنهاد بارسا به مدیر برنامه های این بازیکن منتشر کرده که نشان میدهد علاقه بارسا به رفیق صمیمی مسی جدی است.

طبق این گزارش، بارسا میخواهد به سرخیو پیشنهاد بازی تا تابستان 2023 را بدهد، ولی دستمزد او نسبت به دستمزد کنونی اش در سیتی به مراتب کم تر است.

نکته جالب دیگر اینجاست که آ اس گفته، در صورتی که آگوئرو به بارسا بیاید، مسی نیز قراردادش را تا سال 2023 با کاتالان ها تمدید خواهد کرد.

آگوئرو برترین گلزن تاریخ من سیتی است و 10 سال است با لباس این تیم در قابت های داخلی و اروپایی بازی کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала