اعتراض عبدالله به تقسیم اقوام: اشتباه تان را اصلاح کنید!

© @Dr. Abdullah Abdullah/FBاعتراض عبدالله به تقسیم اقوام: اشتباه تان را اصلاح کنید!
اعتراض عبدالله به تقسیم اقوام: اشتباه تان  را اصلاح کنید! - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
عضو شوید
رئیس شورای مصالحه ملی در رابطه به درج قوم‌ها در شناسنامه‌ای برقی گفته است که از دامن‌زدن به قضایای حاشیه‌ای که باعث خدشه‌دارشدن وحدت و اتحاد مردم می‌گردد، باید جلوگیری شود.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه در واکنش به تقسیم اقوام گفته است که تصمیم درباره‌ی قضایای کلان و حساس ملی نیازمند بحث و مشوره در سطح ملی و بزرگ‌تر است.

واکنش سرور دانش به درج قوم ها در شناسنامه ای برقی/ تصمیم های عجولانه حکومت را زیر پرسش می برد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2021
واکنش سرور دانش به درج قوم ها در شناسنامه ای برقی/ تصمیم های عجولانه حکومت را زیر پرسش می برد

آقای عبدالله گفت: "در مرحله‌ای که افغانستان نیازمند اتحاد، اجماع و توافق نظر روی قضایای کلان کشوری است از دامن‌زدن به قضایای حاشیه‌ای که باعث خدشه‌دارشدن وحدت و اتحاد مردم می‌گردد، باید جلوگیری شود."
رئیس مصالحه ملی می‌گوید اداره‌ی ملی احصاییه و معلومات با درنظرداشت مصلحت کلان کشور و اتحاد مردم افغانستان باید این اشتباه را اصلاح کند.
اداره ملی احصاییه و معلومات به تازه‌گی برخلاف ماده چهارم قانون اساسی، از درج نام 54 قوم جدید در سیستم شناس‌نامه برقی خبر داده است. این اقدام اداره احصاییه و معلومات با انتقادات تند شهروندان و شماری از چهره‌های مطرح سیاسی و فرهنگی کشور روبه‌رو شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала