Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیدواری لیگ برتری‌ها به حضور تماشاگران قبل از پایان فصل

© Photo / Oli Scarff / AFP / World Press Photo 2020Снимок Liverpool Champions League Victory Parade фотографа Oli Scarff, занявший 3-е место конкурса World Press Photo 2020 в категории Sports
Снимок Liverpool Champions League Victory Parade фотографа Oli Scarff, занявший 3-е место конкурса World Press Photo 2020 в категории Sports - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
عضو شوید
ریچارد مسترز مدیرعامل لیگ برتر اظهار امیدواری می‌کند که در دو هفته پایانی فصل بتواند حداکثر 10 هزار هوادار را در این مسابقات وارد ورزشگاه‌ها نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ ریچارد مسترز ،مدیر عامل لیگ برتر فوتبال انگلستان می‌گوید که سران این لیگ  امیدوار هستند که 10 هزار هوادار بتوانند در دو دور بازی برای "پایان خارق العاده" وارد ورزشگاه‌ها شوند.

هواداران قرار است از 17 ماه می به تعداد محدود و به عنوان بخشی از نقشه راه چهار مرحله‌ای دولت خارج از قرنطین به رویدادهای ورزشی با بررسی‌های بیشتر بازگردند.

آخرین هفته فصل لیگ برتر قرار است در تاریخ 23 می برگزار شود. برای حفظ تعادل رقابتی و اطمینان از اینکه هر 20 باشگاه با هواداران حاضر به یک بازی خانگی می‌روند دور دیگری از مسابقات که هنوز قطعی نشده، انتظار می‌رود به 18-20 می منتقل شود.

ریچارد گفت: "نقشه راه دولت واقعاً مورد استقبال ما است، این برنامه طرحی را برای بازگشت هواداران مشخص می‌کند. امیدوارم که در دو مسابقه پایانی فصل ما حداکثر 10 هزار طرفدار را داشته باشیم. ما باید از اولین مراحل اولیه نقشه راه عبور کنیم تا به آنجا برسیم اما یک پایان خارق العاده برای پایان فصل ما خواهد بود."

مسترز گفته است که لیگ برتر امیدوار است که استادیوم ها بتوانند با ظرفیت کامل در فصل آینده افتتاح شوند زیرا فوتبال و کشور همچنان به حالت عادی باز می‌گردند.

او افزود: "اولین قدم دیدن این جام است که در تاریخ 23 می اهدا می‌شود، امیدوارم در مقابل 10.000 هوادار در جایی در این کشور باشد. فراتر از آن، با آغاز فصل آینده کامل می‌شود. هدف ما بازگشت به استادیوم‌های پر جنب و جوش، بازگشت به لیگ برتر طبیعی است. ما باید از مرحله یک به مرحله چهار را در نقشه راه طی کنیم و به تصویر ملی نگاه کنیم و با دولت کار کنیم تا شرایط را برای آن فراهم کنیم."

ریچارد اضافه نمود: "اگر برنامه واکسیناسیون به روشی که دولت می‌خواهد پیش برود، به طور کلی استادیوم‌ها، تئاترها، سینماها و رویدادهای تکتی را به ارمغان می‌آورد."

در طول 12 ماه گذشته سران لیگ مجبور شده‌اند با چالش‌های ناشی از همه گیری روبرو شوند، اما همچنین آنان باید با پیشنهادات بحث برانگیز Project Big Picture که سال گذشته ارائه شد، کنار بیایند.

کاهش رد لیگ برتر به 18 باشگاه، حذف احتمالی جام EFL و پایان اصل یک رأی یک باشگاه از جمله پیشنهادهایی بود که در یک لرزش بنیادی فوتبال انگلستان ارائه شد.

سران لیگ در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید باشگاه‌ها در طول بحث‌ها در سلف سرویس عمل کرده‌اند، گفت: "البته و این طبیعی است. لیگ برتر یک رقابت ورزشی و یک فضای کاملاً رقابتی است. وظیفه مدیران و هیئت مدیره تلاش برای یافتن اتفاق نظر در این زمینه است. در بیشتر مواقع ما می‌توانستیم این کار را انجام دهیم و پاسخ صحیح به سوالات را با روند گام به گام ارائه دهیم. فکر می‌کنم ما باید باشگاه‌های لیگ برتر را در برنامه‌ای برای آینده متحد کنیم، در 12 ماه گذشته اتفاقات زیادی افتاده است."

مسترز با نگاه به آینده بقیه سال 2021 افزود: "سال آینده آخرین سال برنامه مالی فعلی ما است، ما باید برنامه مشخصی برای لیگ برتر و بقیه هرم برای سه سال آینده تنظیم کنیم. اگر بتوانید یک پیروزی موفق در لیگ قهرمانان اروپا (برای یک تیم لیگ برتری) یا حتی یک یورو (برای انگلستان) بدست آید، این حتی بهتر خواهد بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала