Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکن آرژانتینی پی‌اس‌جی: در مورد مسی صحبت نمی‌کنم

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Paris St Germain v FC Barcelona - Parc des Princes, Paris, France - March 10, 2021 Paris St Germain's Angel Di Maria with Barcelona's Lionel Messi after the match
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Paris St Germain v FC Barcelona - Parc des Princes, Paris, France - March 10, 2021 Paris St Germain's Angel Di Maria with Barcelona's Lionel Messi after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
عضو شوید
لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال پاریسن جرمن را به عنوان یکی از اصلی ترین مشتریان خود می‌بیند.

به گزارش اسپوتنیک، آینده لیونل مسی همچنان به یک معما تبدیل شده است و تا پایان فصل جاری چیزی روشن نخواهد شد.

حضور لاپورتا در بارسلونا شاید درها را به روی تمدید مسی باز کند هر چند که همچنان شانس بالایی برای پیوستنش به پی اس جی در تابستان وجود دارد.

حالا لئاندرو پاردس هافبک آرژانتینی پی اس جی و دوست نزدیک مسی در مصاحبه با "ژورنال دو دیمانش" گفته است که تا پایان فصل در مورد ستاره آرژانتینی صحبت نخواهد کرد چرا که از صحبت در این باره منع شده است.

هافبک پی اس جی گفت:" از من خواسته تا دیگر در این باره صحبت کنم. برخی از افراد موضع گیری من در مورد مسی را دوست نداشتند."

​پاردس که یکی از دوستان صمیمی مسی است در حال حاضر یکی از بزرگان رختکن پی اس جی است که اخیرا گفته بود که دوست دارد مسی در پاریس بازی کند.

حالا این بازییکن می گوید:" برخی فکر می کنند که صحبت کردنم در مورد مسی بی احترامی است. من نمی خواستم چنین کاری انجام بدهم. مسی در پایان فصل می تواند با آرامش در مورد آینده اش تصمیم بگیرد."

مسی فقط سه ماه دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد محسوب می شود. لاپورتا رئیس جدید بارسلونا وعده داده که قراردادش به زودی تمدید می شود اما فعلا چیزی قطعی نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала