Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تبریک و ادای احترام مروارید سیاه به رکورد شکنی رونالدو+عکس

© REUTERS / Adnan AbidiLegendary Brazilian soccer player Pele gestures during a news conference in Gurgaon on the outskirts of New Delhi, India, October 15, 2015
Legendary Brazilian soccer player Pele gestures during a news conference in Gurgaon on the outskirts of New Delhi, India, October 15, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
عضو شوید
پله افسانه برزیلی دنیای فوتبال شکسته شدن رکورد خود توسط رونالدو را به کریستیانو تبریک گفت.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو امشب در مقابل کالیاری موفق به زدن سه گل شد و رکورد گل های زده رسمی ادسون آرانتس دو نا سیمنتو ملقب به پله اسطوره بی چون و چرای تیم ملی برزیل و مروارید سیاه دنیای فوتبال را شکست.

رونالدو با 758 گل رکورد 757 پله را شکسته است، که 656 گل را با تیم های باشگاهی وارد دروازه حریفان کرد و 102 گل ملی به نام خود ثبت کرد. پله با پیراهن تیم ملی برزیل 77بار گلزنی کرد و 680 گل باشگاهی به ثمر رساند. 

در همین حال پله با انتشار عکسی از خود و کریستیانو این مسئله را به رونالدو تبریک گفت.

View this post on Instagram

A post shared by Pelé (@pele)

پله نوشت:

"کریستیانو، زندگی یک پرواز انفرادی است. هر کس سفر خود را انجام می دهند. و چه سفر زیبایی داری من تو را بسیار تحسین می کنم، من عاشق تماشای بازی تو هستم و این برای کسی پوشیده نیست. شکستن رکورد گلزنی من در مسابقات رسمی را تبریک می گویم. تنها حسرت من این است که امروز نتوانستم تو را بغل کنم. اما من این عکس را به احترام تو، با عاطفه فراوان، به عنوان نماد دوستی که سالهاست بین ما وجود دارد، می گذارم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала