Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش هازارد برای پاسخ به منتقدین

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
عضو شوید
ادن هازارد "سخت‌تر از هر زمان دیگری کار می‌کند" اما توسط رسانه‌های اسپانیایی در به شدت مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ادن هازارد "سخت‌تر از هر زمان دیگری تمرین می‌کند" ولی از سوی رسانه‌های اسپانیایی با عملکردش در چلسی مقایسه شده و مورد انتقاد قرار گرفته است.

ادن هازارد در این فصل 24 بازی را به دلیل مصدومیت‌های مختلف برای رئال مادرید از دست داده، هرچند که باعث شد او از آخرین آسیب‌دیدگی‌اش در پیروزی شنبه مقابل الچه در لالیگا برگردد.

هازارد پس از درخشش در چلسی در تابستان 2019 به پایتخت اسپانیا انتقال یافت.

او در مدت حضورش در ترکیب رئال مادرید با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده در حالی‌که به نظر می‌رسد در برخی مواقع نیز به شدت از فورم خارج شده است.

حالا این مهاجم "بیشتر از هر زمان دیگری" در تلاش برای تقویت آمادگی جسمانی خود به باشگاه بدنسازی رجوع کرده است. این امر پس از ادعای رسانه‌های اسپانیایی مبنی بر این‌که هازارد نتوانسته فورم خود را بازیابد صورت می‌گیرد.

زیدان سرمربی رئال مادرید اخیراً با ابراز ایمان به هازارد گفت: "او از نظر جسمی و احساسی خوب به نظر می‌رسد. او بر همه این مصدومیت‌ها، این دردها غلبه کرده و اکنون ظاهر خوبی دارد. به همین دلیل او در کنار ما است و امیدوارم بتواند بازی کند."

وی گفت: "او مصدومیت طولانی داشت که قبلاً نداشته اما قرارداد طولانی دارد. فکر می‌کنم او بازیکنی است که وقتی بدنش خوب می‌شود عالی خواهد بود من از این اطمینان دارم. وقتی بازیکن آسیب می‌بیند مشکل است و 100 درصد نیست. اما مطمئنم که او در اینجا خیلی خوب عمل خواهد کرد."

هازارد ماه گذشته در مورد آسیب دیدگی خود صحبت کرده بود و می‌گفت: "خوش شانس هستم که وقتی مجروح شدم و در خانه ماندم، خانواده ام را دارم که از پس زندگی بر می‌آیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала