Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزی که رونالدو پیشنهاد پرز را رد کرد

© REUTERS / MASSIMO PINCACristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در سال 2019 از سوی فلورنتینو پرز دوباره برای بازگشت به رئال مادرید دعوت شد ولی او نپذیرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید بازگشت احتمالی کریستیانو رونالدو را در سال 2019 در این باشگاه مطرح کرد که رونالدو رد کرد اما اکنون گزارش‌ها نشان می‌دهد که این فوق ستاره مشتاق انتقال شده است.

این بازیکن 36 ساله در سال 2018 برنابئو را ترک کرد تا یوونتوس را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان کمک کند ولی در سه سال حضور، وی در سطح انتظارات ظاهر نشد.

در حالی‌که گزارشات زیادی مبنی بر بازگشت رونالدو به مادرید نشر شده ولی در این بین آ اس مدعی شده که همه چیز در انتظار پاسخ پرز است.

پس از جدایی رونالدو، پرز و این ملی پوش پرتگالی برای اولین بار در جولای 2019 در مراسم اهدای جوایزی در تورین با هم ملاقات کردند و ادعا می‌شود این رویداد تا حدی به تمایل رونالدو برای بازگشت به پایتخت اسپانیا دامن زده است. هر دو نفر در حین وقوع این مراسم باشکوه و بعد از آن به گفتگو پرداختند و پرز ایده بازگشت را مطرح نمود که رونالدو نپذیرفت. اکنون به دنبال آن، ادعا می‌شود که رونالدو برای بازگشت به مادرید علاقمند است.

به نقل از آ اس در سه فصل گذشته پس از جدایی شوک‌آور رونالدو، مادرید سه مربی مختلف استخدام کرده و حالا تصمیم گیری در مورد بازگشت وی به عهده پرز است اما این تاجر 74 ساله پیش از این ادعا می‌کرد که بازگشت رونالدو همیشه مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

یوونتوس آماده است تا تابستان امسال فقط 25 میلیون پوند برای رونالدو هزینه دریافت کند زیر این تیم در دور یک شانزدهم نهایی توسط پورتو حذف شد.

کوریره دلو اسپورت از طریق Football Italia معتقد است که بانوی پیر برای جلوگیری از ضرر مالی حداقل این رقم را تحمل می‌کند.

حقوق سنگین 28 میلیون پوندی او در سال نیز می‌تواند مانعی برای حرکت بعدی باشد اگرچه AS اوایل این هفته اصرار داشت که رونالدو مشتاق انتقال به مادرید است.

رونالدو فقط در 5 فصل حضور در رئال، در رسیدن به چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان کمک کرد و همچنین در مدت حضورش، دو عنوان قهرمانی لالیگا را به دست آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала