Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فینال جام حذفی انگلستان با حضور 20 هزار هوادار

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال آرسنال انگلستان
تیم فوتبال آرسنال انگلستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
عضو شوید
فینال جام حذفی اانگلستان احتمالا با حضور 20000 هوادار برای آزمایش برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ فینال جام حذفی انگلستان پس از تأیید این‌که دولت از آن به عنوان یک مورد آزمایشی در ماه می استفاده خواهد کرد، تا زمینه را برای حضور بیشتر مردم در ومبلی برای یورو در تابستان امسال فراهم کند احتمالا در مقابل 20.000 هوادار برگزار خواهد شد. و فینال لیگ کاپ در 25 اپریب و نیمه نهایی جام حذفی در 17 اپریل نیز به عنوان رویدادهای آزمایشی تعیین خواهند شد، که گفتگوها بین مقامات بهداشت و مقامات فوتبال در این باره ادامه دارد.

این امر به پایین آمدن مبتلایان و ادامه برنامه واکسیناسیون بستگی خواهد داشت.

اما این می‌تواند به معنای بازگشت طرفداران در این رویدادهای منتخب ماه آینده باشد که منابع نزدیک به گفتگو می‌گویند نیمه نهایی و فینال یورو 2020 در ومبلی که قرار است در ماه جولای برگزار شود، جمعیت قابل توجهی بیش از 50.000 نفر را شاهد خواهد بود.

به عنوان اولین امکان برای پایان دادن به محدودیت‌های فاصله اجتماعی تعیین کرده، به وجود می‌آید.

با این وجود حتی اگر اکثر محدودیت‌های ویروس کرونا پایان یابد، بعید است مقامات بهداشتی به جمعیت نزدیک به ظرفیت ورزشگاه چراغ سبز نشان دهند، هرچند امید است که در فینال تعداد زیادی از مردم وجود داشته باشد.

در دو بازی آخر فصل یگ برتر 10 هزار نفر حضور خواهد داشت. آخرین مسابقه قرار است برای یک هفته میانی ترتیب داده شود تا هر دو بازی در مهلت 17 می دولت برای گشودن اماکن قرار بگیرند.

پیش بینی می شود فینال جام حذفی علی رغم حضور در مهلت 17 می، طرفداران بیشتری داشته باشد زیرا این مسابقات به عنوان یک مسابقه آزمایشی برای جمعیت بیشتر در یورو در تابستان انجام خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала