Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نه رئال، نه منچستر؛ رونالدو به اسپورتینگ بر می‌گردد؟+عکس و ویدیو

© AP Photo / Joan MonfortCristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو
Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
عضو شوید
مادر کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال مقصد بعدی وی را فاش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دولورس آویرو مادر کریستیانو رونالدو در میانه شایعات پرشمار در مورد آینده ستاره پرتغالی، ویدیویی از خودش با  پیراهن اسپورتینگ با شماره هفت و اسم پسرش منتشر کرد.

Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
روزی که رونالدو پیشنهاد پرز را رد کرد

نکته‌ی جالب این که برونو تاباتا وینگر تیم پرتغالی که در حال حاضر شماره هفت اسپورتینگ را می پوشد، در جوابش گفت:" در ابتدا باید این پیراهن را از من بخواهد!"
در روزهای اخیر و پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا شایعات در مورد جدایی رونالدو قوت گرفته است. گفته می شود که بیانکونری ها حاضرند تا با مبلغ 29 میلیون یورو درها را به روی جدایی رونالدو باز کنند.

ژرژ مندس وکیل رونالدو با باشگاه رئال مادرید تماس گرفته است و در مورد انتقال ستاره 36 ساله پرسیده است. البته برخی نیز معتقد هستند که رونالدو برای سالهای پایانی فوتبالش راهی باشگاه اسپورتینگ می شود، تیمی که در آن رشد کرده و خود را به این تیم پرتغالی مدیون می داند.

کل خانواده رونالدو طرفدار اسپورتینگ هستند و اخیرا ویدیویی از مادر رونالدو در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد دولورس با استفاده از پیراهن پسرش با اسم و شماره رونالدو در حال خوشحالی از پیروزی تیم پرتغالی در مقابل توندلا در لیگ پرتغال است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала