Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاتالان‌ها در تلاش شکار آگوئرو به گونه رایگان

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر مسی و آگوئرو
مسی و آگوئرو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
عضو شوید
بارسلونا برای به خدمت گرفتن سرخیو آگوئرو در نقل و انتقالات آزاد "توافق نامه‌ای را انجام داده است"

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا برای به خدمت گرفتن سرخیو آگوئرو مهاجم منچسترسیتی برای انتقال رایگان، توافق نامه‌ای انجام داده زیرا معامله "بسیار نزدیک" است.

خوان لاپورتا رئیس جدید بارسلونا موافقت کرده که قراردادی دو ساله برای این بازیکن 32 ساله طرح کند که تا جون 2023 ادامه دارد.

قرارداد مهاجم آرجانتینی در اتحاد تابستان امسال به پایان می‌رسد، به این معنی که باشگاه‌های دیگر می‌توانند از جنوری مذاکرات مربوط به قرارداد او را بدون هزینه انتقال آغاز کنند.

هرنان رگورا نماینده آگوئرو این بازیکن را به سه نامزد ریاست بارسا لاپورتا، ویكتور فونت و تونی فريكسا پیشنهاد داده بود كه سخنان وی به وضوح با وكیل لاپورتا برخورد كرد.

غول کاتالان پیش از این امیدوار به انتقال رایگان اریک گارسیای 20 ساله با امید یک قرارداد 5 ساله بود.

و پیشنهاد تازه نیوکمپ احتمالاً برای آگوئرو وسوسه انگیز به نظر می‌رسد، در حالی که او اولین گل خود در لیگ برتر را پس از مصدومیت طولانی، از روی نقطه پنالتی مقابل فولام به ثمر رساند.

در صورت قرارداد وی با بارسا، می‌تواند به معنای اقامت طولانی‌تر برای لیونل مسی مهاجم هموطن وی باشد، روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی‌ست که توافق برای آگوئرو منوط به ماندن مسی در این باشگاه است.

آندونی زوبیزارتا دروازه‌بان و مدیر فوتبال افسانه‌ای سابق بارسلونا به شدت به فکر جذب آگوئرو در سال 2014 افتاد تا اینکه سرانجام با لوئیز سوارز که موفقیت بزرگی در این باشگاه به دست آورد، به توافق رسید.

همچنین قابل درک است که امضای وی "مانع از حرکت ارلینگ هالند ستاره بوروسیا دورتموند که به عنوان مهمترین جذب بارسلونا برای رقابت‌های بعدی محسوب می‌شود، نخواهد بود."

آگویرو پوشش و رقابت بسیار خوبی برای ستاره نارویژی فراهم می‌کند و یک گام بارز در کیفیت را از مارتین بریتوایت می‌افزاید و گزینه‌ای برای تغییر بازی و تجربه عظیم را ارائه می‌دهد.

با این حال این انتقال ممکن است روابط لاپورتا و سرمربی رونالد کومان را که بیش از یک سال است خواهان جذب ممفیس دیپای از لیون است که قرارداد او نیز در این تابستان به پایان می‌رسد، تحت تاثیز قرار دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала