Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه رونالدو را رایگان می‌دهد؛ مشکل بزرگ دستمزد کریستیانو است

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
عضو شوید
روزنامه نزدیک به باشگاه رئال مادرید از شرایط انتقال و بازگشت احتمالی کریستیانو رونالدو از یوونتوس به رئال مادرید پرده برداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، اخبار در مورد بازگشت کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی به رئال مادرید داغ شده است و رئال هم این گزینه را زیر نظر دارد.

در حال حاضر رئال در حال بررسی شرایط بازگشت رونالدو است. یکی از مشکلات این است که رونالدو در یووه سالی 31 میلیون یورو دستمزد می گیرد و یکی از دلایل تمایل رونالدو به فروش وی این است که از پرداخت دستمزد وی خلاص شود.

در حقیقت یووه در شش ماه اول فصل به علت کرونا 113.7 میلیون یورو از دست داده و حذف از چمپیونزلیگ نیز ضرر شدیدی به انهاست. تیم تورینی فصل قبل هم 90 میلیون یورو ضرر داده بود.

در حقیقت احتمال زیادی وجود دارد که یووه حاضر شود که برای رهایی از پرداخت دستمزد رونالدو، او را در پایان فصل به صورت رایگان بفروشد تا از هزینه سالانه 86 میلیونی برای وی با احتساب مالیات راحت شود.

رونالدو وقتی از رئال مادرید جدا شد سالی 21 میلیون یورو دستمزد می گرفت اما در حال حاضر شرایط مالی رئال هم روبراه نیست. بودجه رئال مادرید به خاطر کرونا با کاهش 300 میلیونی مواجه شده است.

رئال در حال حاضر سالی 448 میلیون یورو به 800 کارمند خود دستمزد می پردازد و با توجه به درآمد 617 میلیونی، بیش از 70 درصد درآمد به دستمزدها می رسد آن هم در حالی که بر اساس قوانین اتحادیه باشگاه های فوتبال اروپا دستمزدها نباید بیش از 70 درصد درآمد را شامل شوند.

رونالدو اگر بخواهد به رئال مادرید برگردد باید حاضر شود که دستمزد سالانه 31 میلیونی خود که در یووه دریافت می کند را کاهش بدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала