پیش‌بینی یک جنگ احتمالی؛ روسیه برنده است یا بریتانیا؟

© Sputnik / Maksim Blinovپیش‌بینی یک جنگ احتمالی؛ روسیه برنده است یا بریتانیا؟
پیش‌بینی یک جنگ احتمالی؛ روسیه برنده است یا بریتانیا؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
عضو شوید
براساس گزارش کمیته دفاع مجلس عوام پارلمان بریتانیا، در صورت یک جنگ نظامی دوئل توپخانه‌ای بین واحدهای تانک بریتانیا و روسیه، احتمالاً این جنگ به نفع بریتانیا پایان نخواهد یافت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از PA Media، بر اساس گزارشی که کمیته دفاع مجلس عوام پارلمان بریتانیا تهیه کرده است، آمده است که ارتش بریتانیا در صورت درگیری مسلحانه مجبور هستند از تجهیزات زرهی منسوخ شده استفاده کنند.

اعتراف بریتانیا به عقب ماندن از روسیه در «نبردهای مجازی» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2021
اعتراف بریتانیا به عقب ماندن از روسیه در «نبردهای مجازی»

تهیه کنندگان این گزارش تایید می‌کنند که «بسیاری از وسایل نقلیه بیش از 30 سال عمر دارند، قابلیت اعتماد مکانیکی بسیار پایین دارند، و همچنان قدرت شلیک آنها نسبت به سیستم های راکتی و توپخانه‌های مدرن پایین بوده و به‌طور مداوم پشتیبانی هوایی کافی را دریافت نمی‌کنند.

در گزارش همچنان آمده است که مدرن سازی یا جایگزینی تجهیزاتی که هم اکنون در خدمت نیروهای مسلح بریتانیا است، حداقل چهار سال طول خواهد کشید. این کمیته معتقد است که «تاخیرهای بوروکراتیک عدم توانایی فرماندهی در تصمیم گیری» مقصر این امر است. با این حال، نیروهای مسلح روسیه به‌روز شده‌اند و با ابزارهای مدرن فنی مجهز هستند.

پیش از این، جنرال سر پاتریک ساندرز، فرمانده فرماندهی استراتژیک بریتانیا اعتراف کرد که روسیه و چین در «نبردهای مجازی» از برتری فناوری نظامی برخوردار هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала