Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترافیک لندن، دلیل نیمکت‌نشینی «اوبامیانگ» در بازی برابر تاتنهام + عکس

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHФинал Лиги Европы: Челси - Арсенал. Реакция Пьер-Эмерика Обамеяна, Бакинский олимпийский стадион, Баку, Азербайджан
Финал Лиги Европы: Челси - Арсенал. Реакция Пьер-Эмерика Обамеяна, Бакинский олимпийский стадион, Баку, Азербайджан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
عضو شوید
ستاره گابنی توپچی‌های لندن به دلیل گیر کردن در ترافیک لندن نتوانست در بازی برابر تاتنهام به میدان برود.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیسی بازی مهم آرسنال و تاتنهام که به دربی شمال لندن مشهور است برگزار شد.

Soccer Football - FA Cup Semi Final - Arsenal v Manchester City - Wembley Stadium, London, Britain - July 18, 2020 Arsenal's Granit Xhaka and Kieran Tierney celebrate after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
ورزش
آرسنال 2 – تاتنهام 1؛ کامبک توپچی‌ها شمال لندن را سرخ کرد

در این دیدار میکل آرتتا به اوبامیانگ بازی نداد که دلیل اصلی آن بی‌انضباطی قید شده است. مهاجم گابنی تمام 90 دقیقه را روی نیمکت نشست و شاهد پیروزی تیمش بود.

یک کاربر شبکه‌های اجتماعی ادعا می کند که اوبامیانگ به دلیل گیر کردن در ترافیک ظهر لندن نتوانست به موقع سر تمرین آرسنال برسد و همین باعث شد آرتتا وی را به دلیل بی انضباطی از ترکیب تیم مقابل تاتنهام خارج کند.

پس از پایان بازی چند خبرنگار اعلام کردند اوبامیانگ در زمان مقرر در اردوی تیم آرسنال حضور پیدا نکرده و به همین دلیل آرتتا تصمیم گرفته او را تنبیه کند.

همچنین چند سایت نوشته‌اند اوبا بارها با تاخیر به اردو اضافه شده و این بار دیگر کاسه صبر آرتتا لبریز شده است. در فیلم‌هایی که از بازی منتشر شده اوبامیانگ با حالتی غمگین روی سکوها دیده شد که نشان از ناراحتی او می‌داد.

آرتتا پس از بازی به خبرنگاران گفت:«قرار بود اوبامیانگ از ابتدا بازی کند اما یک مسئله انضباطی بوجود آمد. روی اسم او خط کشیدیم و کارمان را انجام دادیم. این مسئله را درون خودمان حفظ می‌کنیم».

 آرسنال و تاتنهام در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس در استادیوم امارات مقابل هم قرار گرفتند. این دربی لندن در نهایت با نتیجه 2-1 به سود آرسنال به پایان رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала