Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصویر دیدنی و حیرت‌انگیز از خوش‌حالی مهاجم نانت در بازی برابر پی‌اس‌جی + عکس

© REUTERS / Damir SagoljWorld Cup - Round of 16 - Croatia vs Denmark - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - July 1, 2018 Denmark's Mathias Jorgensen (hidden) scores their first goal past Croatia's Danijel Subasic
World Cup - Round of 16 - Croatia vs Denmark - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - July 1, 2018 Denmark's Mathias Jorgensen (hidden) scores their first goal past Croatia's Danijel Subasic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
عضو شوید
مهاجم نانت در بازی شب گذشته برابر پاری‌سن‌جرمن و پس به ثمررساندن گلش به شکل عجیبی خوشحالی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سیمون، زننده‌ی گل دوم نانت، پس از گل خود به یک سمت رفت و یک کله معلق بسیار دیدنی و حیرت انگیز زد به طوری که بدنش به طور کامل برعکس شد و تصویری خاص را خلق کرد.

پاریسن جرمن - پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
پی‌اس‌جی 1 – نانت 2؛ ‌شکست شوکه کنندۀ پاریسی‌ها و از دست رفتن فرصت صدرنشینی

او پس از این زدن این گل خوشحالی بسیار جالبی را از خود نشان داد که تبدیل به سوژه‌ای برای رسانه‌ها و کاربران شبکه های اجتماعی شد.

پی‌اس‌جی در این فصل یک بار سرمربی‌اش را عوض کرده و در واقع مائوریسیو پوچتینو به جای توماس توخل به پی اس جی آمده است. آن‌های در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بسیار درخشانی مقابل بارسلونا داشتند و این تیم را در مجموع با نتیجه 5 بر 2 حدف کردند اما بازی های تیم پاریسی در لیگ فرانسه چنگی به دل نمی‌زند.

پی اس جی در این فصل از رقابت های لیگ فرانسه عملکرد قابل قبولی نداشته و نتایج او دور از انتظار بوده‌اند و به نظر می‌رسد که کار سختی برای قهرمانی دارد و حتی ممکن است که آن را پس از مدت ها واگذار کند. در هر صورت باید دید که در ادامه‌ی مسیر چه اتفاقاتی برای پاریسی‌ها خواهد افتاد.

شب گذشته پاری‌سن‌‍جرمن مقابل نانت با نتیجه دو بر یک شکست خورد و بازی را واگذار کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала