Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما از بازی در کنار من لذت می‌برد؛ او بهترین مهاجم حال حاضر است!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر وینیسیوس جونیور Футбол. Лига чемпионов. Матч "Реал Мадрид" - ЦСКА
وینیسیوس جونیور      Футбол. Лига чемпионов. Матч Реал Мадрид - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
عضو شوید
مهاجم برازیلی رئال مادرید در تازه‌ترین گفتگوی خود در پیوند به مصدومیت دشوار خود برابر آژاکس و بازی کنار کریم بنزما صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وینسیوس جونیور، مهاجم برازیلی و جوان رئال مادرید در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در خصوص مصدومیت دشوار خودش برابر آژاکس و بازی کنار کریم بنزما صحبت کرده است.

وینیسیوس جونیور      Футбол. Лига чемпионов. Матч Реал Мадрид - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
وینیسیوس به رکورد 100 بازی با پیراهن رئال مادرید رسید + عکس
این مهاحم رئال در آغاز صحبت‌هایش در مورد مصدومیت سختی که در بازی برابر آژاکس روبه رو شده بود، گفت:«زمانی که در دیدار برگشت مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان دچار مصدومیت شده بودم و حضورم در کوپا آمریکا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود درمانده شده بودم که شاید نتوانم بازی کنم و نتوانم به تیم کمک کنم».
وینیسیوس در ادامه گفت:«6 یا 7 ماه طول کشید تا مصدومیتم کاملا بازیابی شود. تا 2 یا 3 ماه بعد اصلا نتوانستم تمرین کنم. به مدت ۶ ماه به خودم شک کردم. به خودم ضربه زده بودم بدون اینکه کاری کنم. کفشم را می‌پوشیدم و پایم درد می‌گرفت».

مهاجم برازیلی کهکشانی‌ها در پایان صحبت‌هایش در مورد کریم بنزما گفت:«بازی کنار او آسان است. از زمانی که در برازیل بازی می‌:ردم هوادار او بودم. او بهترین مهاجم در حال حاضر است. بازی کنار او برای من خوب است. کریم همیشه به من می‌گوید که چه کاری انجام دهم و بازی کنار من را دوست دارد. همیشه به حرف‌های او گوش می‌دهم و می‌دانم که او این کار را انجام می‌دهد تا من رشد کنم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала