Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش غیرمنتظرۀ «کریستیانو رونالدو» پس از هت‌‌تریک برابر کالیاری + عکس

© REUTERS / Massimo Pincaکریستیانو رونالدو Cristiano Ronaldo
کریستیانو رونالدو Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
عضو شوید
ستاره پرتگالی یوونتوس پس از به ثمر رساندن تمام گل‌های تیمش مقابل کالیاری در هفته بیست‌و‌هفتم سری آ پیامی غیرمنتظره در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یکشنبه شب شبی برای پاسخ دادن کریستیانو رونالدو به انتقادات از عملکردش پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا بود.

Legendary Brazilian soccer player Pele gestures during a news conference in Gurgaon on the outskirts of New Delhi, India, October 15, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
ورزش
تبریک و ادای احترام مروارید سیاه به رکورد شکنی رونالدو+عکس

فوق ستاره پرتگالی یوونتوس هر سه گل پیروزی 3 بر یک بانوی پیر در خانه کالیاری در هفته بیست‌و‌هفتم سری‌آ را زد تا تیمش پاسخی خوب به ناکامی صعود از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بدهد.

ستاره 36 ساله بانوی پیر که با هت‌تریک مقابل کالیاری، شمار گل‌های دوران بازیگری‌اش در بازی‌های رسمی را به 770 مورد افزایش داد، در پیامی که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر شده، نوشته است:«در چند هفته اخیر، خبرها و آمارهای فراوانی درباره من و رکوردشکنی‌ام برای تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ فوتبال منتشر و در آنها اعلام شد که من رکورد 757 گل رسمی پله را شکسته‌ام».
دارندۀ پنج توپ طلای فوتبال جهان در ادامه نوشت:«اگرچه به خاطر آن تعریف و تمجید‌ها متشکرم، اما اکنون لازم می‌دانم توضیح دهم که چرا تا پیش از این لحظه، آن رکوردها را به رسمیت نشناختم و واکنشی نشان ندادم. تمجید من از آقای «پله» که همیشگی و بی‌قید و شرط بوده، همانطور که فوتبال اواسط قرن بیستم را تحسین کرده‌ام، باعث شد که من رکورد او را 767 گل بدانم و به همین منظور 9 گل او برای تیم ایالت سائولو پائولو و همینطور تک گلش برای تیم ارتش برازیل را گل‌های رسمی قلمداد کنم».
یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
ورزش
کالیاری 1 – یوونتوس 3؛ شیر خفته با غُرش پاسخ منتقدین را داد
فوق ستاره یوونتوس در ادامه تصریح کرد:«از آن زمان تا به امروز دنیا و همینطور فوتبال عوض شده‌اند، اما این بدان معنا نیست که ما می‌توانیم به نفع خودمان تاریخ را پاک کنیم. امروز من به هفتصدوهفتادمین گل رسمی دوران بازیگری خود دست پیدا کردم و به همین مناسبت اولین جملاتم را درباره پله می‌گویم».
کریس در ادامه همچنان به ستایش از دوران درخشان پله نوشت:«در دنیا هیچ بازیکنی نیست که داستان بازی‌های درخشان پله، گل‌های او و دستاوردهایش را نشنیده باشد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. پس به همین دلیل، وجودِ من اکنون که تأیید می‌کنم با گل‌هایم رکورد پله را شکسته‌ام و در صدر فهرست برترن گلزنان دنیا قرار گرفته‌ام، سراسر لذت و افتخار و غرور است. شکستن رکورد پله چیزی بود که من در سنین رشدم به‌عنوان کودکی از مادیرا، حتی رؤیایش را هم نداشتم».
البرتغالي كريستيانو رونالدو يتوج مع فريقه يوفنتوس بلقب كأس السوبر الإيطالي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
ورزش
یوونتوس: شایعات در مورد رونالدو خنده‌دار است
رونالدو پیامش را این گونه خاتمه داد:«از تمام آنهایی که در این سفر حیرت‌‌انگیز همراه من بودند تشکر می‌کنم، از هم‌تیمی‌‌هایم، از بازیکنان حریف، از هواداران این بازی زیبا در سراسر دنیا و از همه مهمتر از خانواده‌ام و دوستان نزدیکم. باور کنید که اگر شما نبودید این اتفاق برای من رخ نمی‌داد.
«حالا بی‌صبرانه منتظر بازی‌های بعدی و چالش‌های بعدی هستم! منتظر رکوردها و جام‌های بعدی. باور کنید که این داستان تا تمام شدن هنوز فاصله زیادی دارد. آینده از فردا آغاز می‌شود و هنوز کلی چیز برای بردن، برای یوونتوس و برای پرتگال در پیش است. پس در این سفر با من همراه شوید! بیاید تا برویم!»

این در حالی است که بعد از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا که چند روز قبل رقم خورد، انتقادهای زیادی از رونالدو مطرح شد و او با سه گلی که در دیدار امشب به ثمر رساند، به نوعی به این انتقادات نیز پاسخ داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала