Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا 4 – هوئسکا 1؛ پیروزی بی‌دردسر کاتالان‌ها و بازگشت به رده دوم

عضو شوید
بارسا با درخشش فوق ستاره آرجنتینی خود به جایگاه دومی خود در جدول لالیگا برگشت.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه بازی‌های هفته بیست و هشتم لالیگا بارسا موفق شد با نتیجه ۴بر یک اوئسکا را شکست داده و به جایگاه دوم جدول این رقابت‌ها برگردد.

Лионель Месси получает награду лучшего игрока месяца от бывшего игрока Барселоны Карлеса Пухоля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
فراموشی حذف تلخ برابر پی‌اس‌جی، با کسب جایزه، گُلزنی و برابری با ژاوی + عکس

مسی با حضور در این دیدار با 767 بازی و همراه با ژاوی به رکورد بیشتری بازی برای بارسلونا رسید. او در دقیقه 13 با ضربه‌ای بسیار زیبا گل نخست بازی وارد دروازه مهمان کرد.

در دقیقه 35 گریزمن دومین گل را به ثمر رساند. در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، اوئسکا صاحب ضربه پنالتی شد. رافا میر پشت توپ ایستاد و گل نخست اوئسکا را به ارمغان آورد. در دقیقه 52 اسکار مینگسا و در دقیقه 90 باز هم مسی برای بارسا گلزنی کرد.

یکی از نمات قابل توجه  این بازی برابر شدن رکورد لیونل مسی کاپیتان آرژانتینی کاتالان‌ها با رکورد هم‌تیمی سابقش ژاوی هرناندس به‌عنوان رکورددار بازی برای بارسا با 767 بازی بود.

همچنین مسی با دو گلش در این بازی شمار گل‌های خود در فصل جاری لالیگا را به 21 مورد افزایش داد و جایگاه خود را در صدر جدول برترین گلزنان این لیگ تثبیت کرد.

کاتالان‌ها با این برد 59 امتیازی شدند و دوباره به رتبه دوم جدول بازگشتند. هم اکنون، اتلتیکومادرید با 63 امتیاز صدرنشین است و رئال مادرید با 57 امتیاز در رده سوم جای دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала