Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تحول کامل بارسا در 100 روز؛ کاتالان‌ها حالا اصلی‌ترین مدعی قهرمانی لالیگا اند

© AFP 2023 / Lluis GeneИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси с трофеем Ла Лига
Игрок ФК Барселона Лионель Месси с трофеем Ла Лига  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
عضو شوید
روند بسیار خوب بارسلونا در رقابت‌های لالیگا نشان می‌دهد که این تیم مدعی اصلی قهرمانی لالیگا خواهد بود زیرا دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید، در چند بازی آخر روند بسیار متزلزلی داشته اند.

به گزارش اسپوتنیک، سه ماه قبل باشگاه بارسلونا وضعیت بسیار بدی داشت و با اختلاف فاحش نسبت به اتلتیکومادرید که در آن زمان نیز در صدر جدول قرار داشت، در رده چهاردهم جدول پرسه می‌زد.

Soccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
انصراف بارسا از جذب واینالدوم به دلیل درخشش محصول آکادمی

اما حالا بارسلونا 15 بازی بدون چشیدن طعم شکست در رقابت‌های لالیگا را پشت سر می‌گذراند و 12 پیروزی، 3 تساوی کسب کرده و آخرین باخت این تیم به 5 دسامبر برابر کادیز بر می‌گردد.

این تیم حالا با توجه به 4 امتیاز اختلاف با اتلتیکومادرید و به دلیل یک بازی رو در رو با این تیم که قرار است تا چند هفته دیگر برگزار گردد، یکی از جدی‌ترین مدعی قهرمانی لالیگا شمرده می‌شود.

از سویی هم این تیم روند بسیار خوبی داشته و اعتماد به نفس بالایی نسبت به اتلتیکومادرید که بسیار متزلزل ظاهر شده است، دارد و اگر به همین روند خود ادامه دهد، می‌تواند جام را بالای سرببرد.

بارسا با کسب 45 امتیاز از 51 امتیاز ممکن تهدید جدی برای اتلتیکومادرید محسوب می شود و در صورتی که روخی بلانکو شکست و مساوی را در بازی‌های آینده تجربه کند و بارسا نیز این تیم را شکست دهد، جام در دستان کومان و شاگردانش در پایان فصل خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала