Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام جهانی باید هر دو سال برگزار گردد

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUArsene Wenger
Arsene Wenger - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
عضو شوید
آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال و رییس توسعه جهانی فوتبال در فیفا، می‌گوید که باید این نهاد هر دو سال رقابت‌های جام جهانی و جام ملت‌های اروپا را برگزار کند تا بازیکنان بیشتر در اردوی‌های تیم ملی حضور یابند.

به گزارش اسپوتنیک، آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال  و رییس توسعه جهانی فوتبال در فیفا، یکی از مشاوران جیانی اینفانتینو است و تلاش دارد تا تغییرات مثبتی در فوتبال به میان بیاورد و این رشته ورزشی را جذاب‌تر از گذشته سازد.

این مرد فرانسوی در آخرین مورد خواستار تغییر زمان برگزاری جام جهانی و رقابت‌های یورو از 4 سال به 2 سال شده است و می‌گوید که روند فعلی برای بازیکنان ناعادلانه است.

ونگر در این مورد به بین اسپورت گفت:" اگر به تیم های حاضر در جام جهانی نگاهی بیندازید، میانگین سنی 28/27 سال است. چون جام جهانی هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود، شانس کمی برای قهرمانی مجدد در آن وجود دارد زیرا وقتی به جام جهانی بعدی باز می‌گردند سن 32/33 خواهد بود. به همین دلیل شاید ما باید هر دو سال یک بار جام جهانی و یورو را برگزار کنیم".

ونگر در حالی این موضوع را بیان کرده است که قبل از این در مشورت با نهادهای قضاوت و داوری فوتبال، تغییرات در خطا هند به وجود آورده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала